Diablo IV

Diablo IV

Benieuwd naar die Barb changes wel. Ik had gisteren net besloten op D4 nog een beetje casual te spelen 2-3 dagen in de week en te zien wat het geeft op die manier, hopelijk paar goeie changes voor Barb.

Ik heb op die "watch" functie geklikt op deze D4 thread en nu staat die niet meer zichtbaar tussen de andere game threads onder games general.
Als ik onder het onderdeel "watched" ga zien is dat daar ook leeg.

Iemand die weet wat ik zit te prutsen en dat weer kan reversen? :)

(ik heb dit getypt door gewoon naar mijn eigen content te gaan zien onder mijn username, waar al je posts staan)

Voor diegene die al smolder ashes kunnen invoegen in de season blessings:

Vermijd die waar je meer gold krijgt van vendoring.
Blijkbaar verhogen de kosten dan ook om te rerollen, wellicht niet de bedoeling en een bug maar voorlopig te mijden dus :)

Die patch is volgende week, dag is nog niet bevestigd.
Maar nu vrijdag is hun campfire rond die patch, dus wellicht weten we dan meer.

Had via google vermoedelijke datum van 04/08 gevonden.
Kheb geen tijd en (vooral) geen zin om naar die Campfire chat te luisteren eerlijk gezegd.
Die tijd van naar zo'n zaken te kijken / te luisteren is voorbij.
Dan lees ik liever ergens een samenvatting :tongue:

hun echte patches komen meestal op een dinsdag, dus hopelijk volgende dinsdag.
samenvatting (ook live feed) kan je altijd via wowhead lezen

Ik had na release regelmatig last van ne freeze of hang vooral bij ne teleport en kon alleen maar game afsluiten en opnieuw opstarten. De patch nadien had da voor lange tijd opgelost.
Nu gisteren weer patch geweest en bij eerste teleport ne crash...🤔

lvl 70 sorc en de battle pass is klaar
dat gaan ze ook nog wel nerfen, want je bent dus in principe in 2 weekjes klaar :)

weet niet of ik nog ga doordoen, heeft gelijk geen nut meer :) dat gaan ze zeker nog aanpassen, 2 weken is te vlug om tot lvl 90 van een battle pass te geraken (zeker als je vergelijkt met cod ofzo)
of ze zouden morgen de sorc de hemel moeten induwen (maar dat betwijfel ik echt, volgens mij gaan ze wat spelen met percentages damage maar daarmee los je de problemen van de sorc niet op)

weet niet of ik nog ga doordoen, heeft gelijk geen nut meer :) dat gaan ze zeker nog aanpassen, 2 weken is te vlug om tot lvl 90 van een battle pass te geraken (zeker als je vergelijkt met cod ofzo)
of ze zouden morgen de sorc de hemel moeten induwen (maar dat betwijfel ik echt, volgens mij gaan ze wat spelen met percentages damage maar daarmee los je de problemen van de sorc niet op)
Season 1 is toch nog maar net een week bezig? Voor mij als casual gaat het precies toch nog even duren voor ik die BP uit heb :unsure:

Gisteren in een zotte bui toch es een gooi gedaan naar de capstone van wt4 op m'n lvl60 druid.
Eerste poging tot op 10% dus ik voelde dat het erin zat, derde poging was het gebakken.
Toch een zeer toffe class met veel build mogelijkheden.

Gisteren de eerste capstone dungeon gedaan, nog niet echt bezig geweest met gear enz, gewoon aandoen wat het hoogste is.
Het lvl'en gaat wel vlot eigenlijk, aangezien je geen side quests of echte main quests moet doen. Gewoon hack 'n slash :evil:

Voor die battlepass moet je favor verzamelen, en de ene bron geeft al meer/sneller favor dan de andere.
Meeste favor komt van je season quest, side quests en de season objectives.
Ben je dus eerder met andere zaken bezig zoals enkel dungeons of open world activities,
zal je ook minder snel die favor verzamelen voor je battlepass.

Voor mij is het in elk geval over and out. Ben er mezelf gewoon aan het door sleuren en da is het toch ook niet.
Ga gewoon rustig afwachten wat de toekomst brengt, voor mij echt wel veel te magerkes om te blijven door gaan.

Terug
Bovenaan