Diablo IV

Diablo IV

Dat was dan ook de meest out of touch met uw community update ever.
Er zijn zoveel games die gewoon balanced worden op de kleinste groep van een game grootste voorbeelden zijn dota2, leauge en csgo.

De community gaat dan ook uit zijn dak maar de volgende dag zetten ze weer te grinden.

Er zijn zoveel games die gewoon balanced worden op de kleinste groep van een game grootste voorbeelden zijn dota2, leauge en csgo.

De community gaat dan ook uit zijn dak maar de volgende dag zetten ze weer te grinden.
Ik denk niet dat er één iemand was die dat een goeie update vond.

Was al 2 weken beslist dat ik necro ga doen en nu even gekeken hoe ik het ga aanpakken.
Zal bonespear doen om te levellen en dan vanaf WT3 respeccen naar iets met shadowblight/sever. Bonespear is teveel zoals men ice shard sorc dus wil dat niet blijven doen in de endgame.

Hier nog de twijfel tussen rogue of druid. Hebben beide wel leuke builds volgens mij. Voorlopig gevoel zegt S1 Rogue, S2 druid

Goed toch, daar heb je Uber Lilith voor. Nu is er een eerdere Uber boss waar je naartoe kan werken voor je aan Lilith begint.
Lilith is ook generfed he, was ook in alle stilte :)

However, wudijo does note that the HP values of bosses like Uber Lilith have been significantly reduced. This suggests that the developers are actively working to balance the game and make the fights more manageable.

Zal wel weer zo een live maintenance zijn, bij season patch zijn de servers ook niet down geweest. (en er stond aangegeven 3 uren)
Starttijd is inderdaad 19h00, dan gaan ze sowieso de servers niet down brengen he net op die aangegeven season start.

Data mined season objectives + rewards:

Bij het laatste chapter:
Kill the Echo of Lilith in the Archives of Issalia in World Tier IV .
Dat word een lastigen. :biglaugh:

Maar je moet maar 6/8 objectives doen, dus je kan hem negeren voor de season progress rewards ... oef :)

Laatst bewerkt:
Dan verlies je enkel de seasonal-only stuff, zoals in dit geval de malignant hearts.

Dat was toch het geval in Diablo 3, zal vast ook zo zijn hier.

Terug
Bovenaan