Diablo IV

Diablo IV

Ofwel een goede troll, ofwel iemand die amper een paar uur gespeeld heeft en pretendeert kennis te hebben door Reddit af te schuimen. Hoe dan ook te negeren.

Even een vraag: is er bij TB Rogue een reden om de ene stat over de andere te verkiezen, wanneer de numerieke waarde hetzelfde is? Bv core skill damage, damage, physical damage, damage to close enemies, cutthroat skill damage. Uiteraard begrijp ik waar de nuances tussen die soorten liggen, maar in praktijk zal de overgrote meerderheid van die damage toch hetzelfde zijn, niet?

Ik ben van plan om met de vrienden op eternal te blijven spelen.
Ondertussen lvl 49 en maar 1 maat die hoger is.

Dat is de speelstijl van een hoop venten die jonge kinderen en een job hebben, hoor. Gewoon enkele avonden wat chatten en ondertussen rondlummelen in het spel. Er zijn er zo meer dan je denkt.

Mensen die lvl 100 op 1 week geraken zijn grotendeels dan ook de youtubers & twitchstreamers die dit spel constant liggen te spelen. Dus 1% van de playerbase.

Geen idee wat da peird hier dan zit te verkondigen als waarheid. Ik speel zelf ook diablo 4 en ben al content da'k lvl 38 ben sinds release. Met een job en een jonge baby is de tijd die ik had om te spelen enorm geminderd. Dus ik blijf ook op eternal spelen MET mijn vrienden, who the fuck cares.

Jup, hier ook: gezin en weinig tijd. Dus wat doe je dan? Eternal. Nu lvl 49. Ik speel, net zoals de vorige Diablo, tot ik het beu ben. Vind ik ondertussen nog wat leuke items, dan is dat mooi meegenomen. Al de rest kan me gestolen worden.

De enigste reden waarom ik een nieuwe seasonal character zou maken is als ik een klasse wil proberen die ik nog niet gespeeld heb. Aangezien die character later toch naar de eternal wordt overgezet kan ik het nieuwe wel eens proberen in een seasonal.

Voor de rest zoals de rest zegt: een leven, kinderen, werk, sport. Gaming is ontspanning, geen doel.

Ik heb Diablo III 10 jaar gespeeld. Op PS3, PS4 & nog een beetje op PS5. Dat slechts met 1 manneke (later wel nog een necromancer gemaakt) en 100% van de tijd op Eternal Realm. Desalniettemin heb ik mij hier kapot geamuseerd en heb ik een diepe liefde ontwikkeld voor Diablo. Seasonal play zegt mij niet veel. Eigenlijk zegt het mij helemaal niets.

Ik ga Season 1 wel uitchecken maar zie mij dat niet blijven doen.

Ik speel liever op de "parkeer realm" en dat zal in Diablo IV niet anders zijn. (180 uur momenteel / level 92)

:) :)

er is niet echt een nadeel aan een seasonal character te maken, toch?
op die manier kan ik toch wat andere klassen proberen en spelen.
ik hoop dat er wat meer klassen beschikbaar gaan komen, want een barbaar of een druid zegt mij bijvoorbeeld niets

Ofwel een goede troll, ofwel iemand die amper een paar uur gespeeld heeft en pretendeert kennis te hebben door Reddit af te schuimen. Hoe dan ook te negeren.

Even een vraag: is er bij TB Rogue een reden om de ene stat over de andere te verkiezen, wanneer de numerieke waarde hetzelfde is? Bv core skill damage, damage, physical damage, damage to close enemies, cutthroat skill damage. Uiteraard begrijp ik waar de nuances tussen die soorten liggen, maar in praktijk zal de overgrote meerderheid van die damage toch hetzelfde zijn, niet?
Hangt en beetje af waar je je paragon punten insteekt ook.
Ik ben op mijn TB rogue vooral voor vulnerable, crit en damage to close enemies gegaan.

Je kan via een guide op bijvoorbeeld maxroll zien welke je best primeert.
(niet dat ik dat tot op de letter volg)

In het screenschot hieronder zie je waar in de guide je dat terugvind.

Screenshot-1.jpg

Laatst bewerkt:
Hangt en beetje af waar je je paragon punten insteekt ook.
Ik ben op mijn TB rogue vooral voor vulnerable, crit en damage to close enemies gegaan.

Je kan via een guide op bijvoorbeeld maxroll zien welke je best primeert.
(niet dat ik dat tot op de letter volg)

In het screenschot hieronder zie je waar in de guide je dat terugvind.

Screenshot-1.jpg
Bedankt! Ik lees zoveel mogelijk op Maxroll en volg die richtlijnen in het algemeen behoorlijk goed. Maar ik begrijp het verschil in praktijk tussen bv core skill damage en damage to close enemies voor Twisting Blades niet helemaal.

Bedankt! Ik lees zoveel mogelijk op Maxroll en volg die richtlijnen in het algemeen behoorlijk goed. Maar ik begrijp het verschil in praktijk tussen bv core skill damage en damage to close enemies voor Twisting Blades niet helemaal.
Je skills in je tree vallen onder een bepaalde klasse van skills.
Je kan dat zien door naar de tags te zien op je skills in je skill tree als je daar over hoovert, als die de tag "core" hebben zullen die dan extra damage doen.

Die damage to close enemies is zoals het het zegt, meer damage als ze in melee afstand staan.

Screenshot hieronder is niet van een rogue, maar als voorbeeld van google gehaald.

Screenshot-2.jpg

Lv88 hier en nog maar 1X die unique dagger gedropt terwijl ze de andere uniques naar mene kom gooien :p , ik krijg ook nog altijd sacred items ....
Itemization is wel bagger imo

Lv88 hier en nog maar 1X die unique dagger gedropt terwijl ze de andere uniques naar mene kom gooien :p , ik krijg ook nog altijd sacred items ....
Itemization is wel bagger imo
Condemnation? Asheara's? Ik heb die beide 4x in mijn bags zitten, voor zover de RNG dan zekers? :eek:
Allemaal level 85 of lager gedropt.

Mochten we kunnen traden kreeg je er eentje :)

Dat je enkel Sacred drops krijgt, is dat niet omdat je geen Ancestral nightmare Sigils runt (T21+ sigils)?
Want de Ancestrals droppen ook wel in Open WT4 activities en ook van sacred sigils dungeons, maar idd veel minder.

Screenshot-1.jpg

Laatst bewerkt:
Hier op 82 toch ook al 4 Condemnations in de storage zitten. Het zijn de Penitent Greaves (botten) waar ik op wacht. Had ze al maar helaas ook al heel vroeg (dus niet goed genoeg).

Ondertussen aan het zien welke char ik ga beginnen in season.😄

Twijfel momenteel dus Tornado druid en een Firewall Sorc.

Fw sorc is een beest van een build om te levellen, maar faalt een beetje op end game.

Tornado Druid is dan weer ideaal voor levelling en endgame, maar wel afhankelijk van die unique helm.

Maar ik heb zin in beide builds, dilemma's 🤔

Ben zelf een Druid en zo cool gelijk ik ga je niet zijn, dus doe maar Sorc. :cool:

Ik ga voor Necromancer, heb interesse in die Infimist build.

Ik kom van Rogue en het gaat ne seasons druid worden volgende week. Al crazy stuff van gezien op end lvl. Maar idd, ge zijt afhankelijk van Unique drops.

Terug
Bovenaan