Diablo IV

Diablo IV

Alle areas ondertussen gevonden, maar mankeer nog 1 dungeon, enkele side quests ( zie geen blauwe uitroeptekense meer) en nog een heleboel statues of lilith...
Heb hieronder een fotootje genomen van mijn map...

Als iemand onmiddellijk kan zeggen waar ik nog wat side quests of de laatste dungeon kan vinden, graag:p

Is blijkbaar Kor Valar Ramparts die nog ontbreekt, maar die zou je pas kunnen unlocken nadat je de campagne hebt uitgespeeld?

Is blijkbaar Kor Valar Ramparts die nog ontbreekt, maar die zou je pas kunnen unlocken nadat je de campagne hebt uitgespeeld?
Zou kunnen, maar ik weet dat niet meer.
Je kan altijd eens vergelijken met een interactive map.

Ik heb wel nog altijd geen world boss gezien of gedaan?
Wnr spawnen die en waar?
Beste is deze twitter raadplegen, die kondigen ongeveer het uur aan en maken melding wanneer zekerheid half uur ervoor.
Naar berlin time zien, volgende vandaag is dus rond 20h18 onze tijd.

Is maar 1x om de ongeveer 6 uren een spawn.
Daarom dat die twitter handig is want er zit wel wat verschil op de tijdstippen.

Half uur voor het begint zal je dan ook duidelijk een icoon zien op je ingame map.

Laatst bewerkt:
Hier droppen de legendary’s toch vaak. Events, nightmare dungeons, Helltide en world bossen. Niet altijd iets bruikbaar maar toch :)

Gisteren een vriend van me eindelijk eens alles uitgelegd ivm upgraden van gear en hoe je daarmee omgaat. Had full legendary op lvl 50 en die zijn nu allemaal sacred yellows geworden en dan wat met aspects zitten spelen. Ook upgraden van de gear is basically gratis tot lvl 3. Dus serieuze sprong gemaakt, one shot nu basically alles wat niet Elite bosses is op lvl 54 met ice shard sorc. Elite 3 shot ongeveer.

Ik heb wel nog altijd geen world boss gezien of gedaan?
Wnr spawnen die en waar?
Deze middag iets na 14u zag ik plots een oranje klokje op de map. Deze kondigde aan dat de worldboss ging spawnen binnen 5min. Was Avarice the Gold-cursed en we hebben hem kunnen neerhalen met nog 2 minuten over. Loot was wel wat teleurstellend, ale het waren wel 2 legendary's die dropte maar ze hadden minder stats dan hetgeen ik al draagde.

PS: heb mij ook aangemeld voor de BG clan, nickname is hetzelfde als hier.

Ne keer respecced naar Pulverize build omdat ik een unique chest drop kreeg die mij permament Werebear maakt en ik dacht dat die geen specifieke gear-eisen heeft maar slecht gegokt. Kan maar 2 Pulverizes doen om dan begot 20 seconden te spenderen aan mn resource weer op te vullen. Ik levelde met een Tornado build en daar doe ik meer damage mee (en minder resource-starved) ondanks dat ik geen enkele legendary heb dat mn damage direct boost.

Terug naar Tornado en nog wat wachten tot ik wat legendaries/uniques vind die de damage van Pulverize direct boosten (of iets dat Tornado sterker maakt want ik zie dat Werewolf Tornado build ook zeer sterk is).

Net ondekt dat je een gevonden aspect maar 1 keer kan imprinten en nadien niet meer kan extracten. Da's wel kut, ik dacht dat het de bedoeling was om je aspect steeds over te zetten naar beter gear maar niet dus. Ik heb een noodzakelijke aspect voor mijn build die nu in een item zit dat mijlenver achterloopt maar ik zit daarmee dus vast tot ik hem opnieuw (of die dungeon ervan) vindt.

Ne keer respecced naar Pulverize build omdat ik een unique chest drop kreeg die mij permament Werebear maakt en ik dacht dat die geen specifieke gear-eisen heeft maar slecht gegokt. Kan maar 2 Pulverizes doen om dan begot 20 seconden te spenderen aan mn resource weer op te vullen. Ik levelde met een Tornado build en daar doe ik meer damage mee (en minder resource-starved) ondanks dat ik geen enkele legendary heb dat mn damage direct boost.

Terug naar Tornado en nog wat wachten tot ik wat legendaries/uniques vind die de damage van Pulverize direct boosten (of iets dat Tornado sterker maakt want ik zie dat Werewolf Tornado build ook zeer sterk is).
Spirit cost reduction, extra spirit en lucky hit restore full spirit resource (glove attribute dacht ik) zijn een must, kan blijven pulverize spammen op groepen, iets minder effectief op single target of weinig mobs rond u tough.

deze avond voor de eerste keer world boss kunnen doen, maar voor de reward te openen moet je blijkbaar lvl 80 zijn
beetje lame :)

Ik ben benieuwd of er hier nog mensen zijn die het op hun heupen beginnen te krijgen dat je, telkens wanneer je de verbinding hebt verloren met de servers, een volledige dungeon opnieuw mag doen? Ik vind het super spijtig want de game is, in mijn ogen, heel goed maar dit is een ergernis die de laatste paar dagen toch wel de kop begint op te steken. :(

Gisteren 2 maal na elkaar dezelfde dungeon gedaan en telkens op het einde de verbinding verloren en opnieuw mogen beginnen. De eerste keer was ik al gefrustreerd omdat ik moeite had met de eindbaas en op het punt stond hem eindelijk te verslaan.

Vandaag opnieuw. Was daarnet met een andere dungeon bezig en net toen ik de finale fase wou doen opnieuw verbinding weg met als resultaat terug naar het dichtsbijzijnde waypoint en dungeon gereset. Ik begin er zo stilaan genoeg van te krijgen.

Laatst bewerkt:
deze avond voor de eerste keer world boss kunnen doen, maar voor de reward te openen moet je blijkbaar lvl 80 zijn
beetje lame :)
Dat is een bug, is meegedeeld op de laatste blizzard live blog.
Dat zal gepatched worden voor season1.

Laatst bewerkt:
Ik ben benieuwd of er hier nog mensen zijn die het op hun heupen beginnen te krijgen dat je, telkens wanneer je de verbinding hebt verloren met de servers, een volledige dungeon opnieuw mag doen? Ik vind het super spijtig want de game is, in mijn ogen, heel goed maar dit is een ergernis die de laatste paar dagen toch wel de kop begint op te steken. :(

Gisteren 2 maal na elkaar dezelfde dungeon gedaan en telkens op het einde de verbinding verloren en opnieuw mogen beginnen. De eerste keer was ik al gefrustreerd omdat ik moeite had met de eindbaas en op het punt stond hem eindelijk te verslaan.

Vandaag opnieuw. Was daarnet met een andere dungeon bezig en net toen ik de finale fase wou doen opnieuw verbinding weg met als resultaat terug naar het dichtsbijzijnde waypoint en dungeon gereset. Ik begin er zo stilaan genoeg van te krijgen.
Neen :S
Ik wist zelfs niet dat dat een game mechanic was bij een disconnect.
Ik heb zelf op meer dan 200 uren spelen nog maar 3x een vastloper gehad van het spel, waarna ik mijn console moest restarten (xbox series x)
Maar nog nooit een D/C.

Laatst bewerkt:
Spirit cost reduction, extra spirit en lucky hit restore full spirit resource (glove attribute dacht ik) zijn een must, kan blijven pulverize spammen op groepen, iets minder effectief op single target of weinig mobs rond u tough.
Ik had wel wat spirit cost reduction en spirit resource restoration maar blijkbaar niet genoeg. Nuja inmiddels terug naar Tornado en ik zie wel wat er nog dropt.

Ik ben ondertussen ook aan de post game begonnen, lvl56 en bezig met overal renown lvl5 te fixen. Momenteel in twee regios klaar hiermee, deze avond de 3de doen. benieuwd hoe lang het me kan bezig houden.

ze mogen die ranged attacks toch dringend fixen zenne
in nightmare dungeons van ocharme tier 26 word mijn sorc al oneshotted van mobs 2 schermen verder belachelijk zo ..
en dan dat constante backtracken als je es durft voorbij een prisoner te lopen. Rifts waren veel beter imo, constant actie ipv 10 keer terug te moeten lopen in een lege dungeon

Terug
Bovenaan