Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laatste nerfs van vorige week waren aan twisting blade voor zover ik weet.Weet er iemand of de Rogue generfed was? gisteren helltide event gedaan en ben zo'n 3-4 keer dood gegaan...?
Kga nu switchen naar een dead & poison trap build samen met twisting blade.

en dan hebt ge dus mensen die zeggen dat het niet leuk zou zijn zonder level-scaling, omdat ge constant overpowered zou zijndit is wat je krijgt als de build "online" is
edit, wel slechte kwaliteit, maar je ziet wel wat ik bedoel, 3 elites in die hoop
bijzonderste is de unique die ervoor zorgt dat alles bij jou komt en stunned na een teleport
paragorn borden dan op +stunned en +burning damage en het is feest
zonder die unique deed ik arc lash en chain lightning

Jup en ze hebben gelijk, ge kunt het altijd op T1 of T2 zetten eh als ge dat wilt. Maar den end game van Diablo met rifts in D3 en Nightmare dungeons in D4 is altijd uzelf pushen tot welke tiers ge geraakt en daar gaat ge sowieso nooit zoals in dat filmke alles kapot bursten op 2 seconden. Dat Was in D3 ook niet ze.en dan hebt ge dus mensen die zeggen dat het niet leuk zou zijn zonder level-scaling, omdat ge constant overpowered zou zijn![]()
Verschil is nochtans groot zulle. ( Zeker wannneer je Ancestral T21+ begint te doen)Ben nu met mijn sorc level 72 maar veel verder ga ik niet pushen. Moet nog 1 gebied doen voor alle renown te voltooien en daarna kan ik enkel nog nightmare dungeons grinden voor (marginale) upgrades en xp. Ook even op een rogue alt gespeeld maar alten voelt maar "meh" aan wegens map die locked is. Als season 1 begint ga ik wel iets nieuws rollen.
Het is niet u, d4 is gewoon saai af, duizenden uren in d2 en d3 gestoken maar in de staat dat d4 is atm zie ik mij er niet teveel tijd meer insteken, is duidelijk gemaakt voor de average joe die nooit max level gaat halen en die savonds een paar uurtjes wat brainloos mobs wilt killen omdan bij een nieuw seizoen opnieuw te starten en zo nooit te weten komt welke shitty grind en endgame er is post lvl 70, saaiste diablo by far, tis al erg als de leukste/moeilijkste challenge buiten uber lilith en nightmare dungeons een baas is van D3Ik ben nu lvl 27 maar het boeit me precies niet echt. Heb nochtans in het verleden D2 LOD en D3 platgespeeld.
Was begonnen als frozen orb sorc maar dat lijkt me waardeloos dus ben overgeschakeld naar Ice Shards.
Is het de leeftijd (37) of iets anders, geen idee. Anyway ik maak sowieso de campaign af en zal daarna ook de andere classes spelen. Misschien komt het D2 gevoel nog terug.

Ik ben nu lvl 27 maar het boeit me precies niet echt. Heb nochtans in het verleden D2 LOD en D3 platgespeeld.
Was begonnen als frozen orb sorc maar dat lijkt me waardeloos dus ben overgeschakeld naar Ice Shards.
Is het de leeftijd (37) of iets anders, geen idee. Anyway ik maak sowieso de campaign af en zal daarna ook de andere classes spelen. Misschien komt het D2 gevoel nog terug.
De leeftijd zal het niet zijn, ik ben er 48Ik ben nu lvl 27 maar het boeit me precies niet echt. Heb nochtans in het verleden D2 LOD en D3 platgespeeld.

Op zich is het gewoon een versie met extra rewards die je krijgt voor bepaalde zaken te halen in het spel.Wat is die Season I eigenlijk voor iets?

Wat is die Season I eigenlijk voor iets?
Ik doe het spel gewoon om de campagne uit te doen en dan zie ik wel hoeveel verder ik wil gaan met mijn personage. Ik hoef niet per sé alles op de map te doen, laat staan dat ik naar level 100 wil gaan. Het geheel doet me soms wat denken aan wat ik ook bij Assassin's Creed zag: een overload aan sidequests, maar hoe meer je er doet hoe meer die op elkaar beginnen lijken. Dat maakt het allemaal repetitief. Gelukkig MOET je die niet doen.
Wel dat was ook het verschil bij mij dark shroud heb ik eruit geswitched. Dus dat maakte het verschil dan wrs.Laatste nerfs van vorige week waren aan twisting blade voor zover ik weet.
( ik gebruik puncture, twisting blades, shadow step, poison trap, dash en Dark shroud)
Ik speel mijn twisting blade build sinds dag 1 en heb de nerfs wel gevoeld, maar nu op level 80 merk ik daar niet veel meer van.
Posion trap + death trap is very nice in xtra dps maar ik speel liever met meer defense aka Dark Shroud.
Met of zonder Dark shroud is een dag en nacht verschil in defense.
Ik mag gerust effe stilstaan in een dikke pak met elites voordat ik paniekerig mijn health pots moet opzoeken.
Ik heb het eens gewisseld omdat ik met shadow clone in de plaats wou spelen, maar 't was constant doodgaan.![]()
Je zou in theorie op hoger level je resource generator moeten kunnen achterwege laten, en dan kan je die skill eventueel wisselen.Wel dat was ook het verschil bij mij dark shroud heb ik eruit geswitched. Dus dat maakte het verschil dan wrs.
Kijk gewoon naar waar je nog fog hebt?Onder de "map" zie je hoe veel areas, side quests en dungeons je al gecleared hebt, maar waar zie je welke je precies hebt gedaan? Ik mankeer nog enkele areas in fractured peaks en enkele dungeons, maar heb geen zin om gans de map nog eens te doorploeteren...
Dungeons die je niet gedaan hebt hebben dat "gouden kistje" als icoontje tot je ze de eerste keer gedaan hebt.Onder de "map" zie je hoe veel areas, side quests en dungeons je al gecleared hebt, maar waar zie je welke je precies hebt gedaan? Ik mankeer nog enkele areas in fractured peaks en enkele dungeons, maar heb geen zin om gans de map nog eens te doorploeteren...

Dat zal dan weer wel iets met die 48 jaar te maken hebben xDmaar ik moest op een bepaald moment ook wat dichter op mijn scherm gaan
zien voor de laatste gebieden
True.. want ben dit jaar al achter nen leesbril mogen gaanDat zal dan weer wel iets met die 48 jaar te maken hebben xD