Diablo IV

Diablo IV

En hoe zit het met side quests en normal dungeons/aspects? gaan die mee? of worden die wel gereset?

En hoe zit het met side quests en normal dungeons/aspects? gaan die mee? of worden die wel gereset?
Side quests zijn wel opnieuw te doen hadden ze gezegd.
Omdat er anders totaal geen (huidige) content meer is zeker op low level behalve dungeons runnen. :)
Aspects hebben ze niet vernoemd denk ik, maar zou me verwonderen dat je die opnieuw moet doen.

Laatst bewerkt:
gisteren begonnen met Rogue world tier 2, ondertussen level 25. dat gaat wel heel vlot.
het lijkt mij niet meteen de sterkste class, maar de skills tot nu toe zijn best tof.
gelukkig oneindig Arrows :)

Weet er iemand iets van tutorials voor D4 voor complete leken? Heb nu een paar YT videos bekeken en het meeste is gewoon chinees voor mij

gisteren begonnen met Rogue world tier 2, ondertussen level 25. dat gaat wel heel vlot.
het lijkt mij niet meteen de sterkste class, maar de skills tot nu toe zijn best tof.
gelukkig oneindig Arrows :)
Tot level 15 ongeveer is WT2 efficiënter maar vanaf dan tot level 50 zou je best terug naar WT1 gaan voor efficiency

Tot level 15 ongeveer is WT2 efficiënter maar vanaf dan tot level 50 zou je best terug naar WT1 gaan voor efficiency
Goh dunno ze. Toen ik de capstone deed op lvl 50 was er duidelijk een gap tussen de items die ik had van Tier 1 terwijl de capstone op Tier 2 gedaan moest worden.
Tier 2 is misschien geen slecht idee want ik ben vrij veel dood gegaan in die capstone + heel veel problemen met die elite mobs.

Dit toch ook wel. Het hele multiplayergedeelte boeit me geen hol, maar hopelijk is het geen noodzakelijkheid om door het spel te geraken. Bij Diablo II vond ik dat bijvoorbeeld niet nodig. Mijn broer deed destijds eindeloze Baal/Mephisto runs in de hoop op Legendary gear. Dat is toch héél saai na een tijd?
Ik ga toch ook eerst solo eens door het spel op mijn gemak voor het verhaal, en dan later misschien multiplayer.

xp boosts zijn op komst voor nightmare dungeons, nog voor season 1 uitkomt.
hopelijk de moeite qua xp want xp grind is pfff als solo speler

Side quests zijn wel opnieuw te doen hadden ze gezegd.
Omdat er anders totaal geen (huidige) content meer is zeker op low level behalve dungeons runnen. :)
Aspects hebben ze niet vernoemd denk ik, maar zou me verwonderen dat je die opnieuw moet doen.
Aspects mogen van mij wel resetten ook. Uiteindelijk zijn dat gewoon dungeons en je heeft ze niet allemaal te herdoen, gewoon die dat je wil/nodig hebt. Dus ik hoop dat ze side Q en aspects wel resetten.

Ding 80..... halfweg xp gewijs :eek:
Gisteren van 77 naar 80 via T30-T32 nightmare runs... +-8 uren over gedaan.

Effe gehad met de dungeon runs voor dit weekend :biglaugh:

Deze ochtend qeue, nog nooit gehad.
Waarschijnlijk toch een server outage, na 10minuten nog eens geprobeerd, geen qeue meer.
Het is mij toch lastiger spelen, D3 bouwde rustiger op qua moeilijkheid na een hoop patches.
Op laag lvl toch al een rare gekregen, chests geven vaak enkel maar gold, potions en crafting materials.

Is er iets aan de droprate gedaan van legendaries, heb ongeveer in 2.30 uur 12 tot 15 drops gekeregen.
Nee, maar das nog vrij weinig, meestal op 1.5-2 uur zit men inventory vol met legendary brol, word tijd dat ze de droprate nerfen en legendary stats wat buffen want nu zijn ze 9/10 keer alleen maar goed om de power eruit te halen :s

Nee, maar das nog vrij weinig, meestal op 1.5-2 uur zit men inventory vol met legendary brol, word tijd dat ze de droprate nerfen en legendary stats wat buffen want nu zijn ze 9/10 keer alleen maar goed om de power eruit te halen :S
Tot lvl 30 had ik maar 1 legendary drop nu heb ik toch wel ferme upgrades gekregen

zo een legendary maakt precies een groot verschil, als ge de juiste hebt.
level 34 en het gaat vlotter dan ooit, met de nieuwe, all legendary gear.
act I eens afmaken subiet.

Hier gisteren op lvl50 van chain lightning (en een continue passief-aggressieve "I AM OUT OF MANA... ONCE AGAIN :angry:" sorc) naar arc lash gegaan (omdat ik er zoveel goeds van lees), gejumpt naar WT2 om WT3 te unlocken en ben na een half uur terug gefrustreerd overgestapt naar chain lightning omdat ik precies met een natte handdoek de mobs aant slappen was onder de douche, healthpots aant zuipen gelijk een alcoholieker omdat die shields maar halve tijd uptime hebben in melee :unsure:

dit is wat je krijgt als de build "online" is :)

edit, wel slechte kwaliteit, maar je ziet wel wat ik bedoel, 3 elites in die hoop
bijzonderste is de unique die ervoor zorgt dat alles bij jou komt en stunned na een teleport
paragorn borden dan op +stunned en +burning damage en het is feest :)

zonder die unique deed ik arc lash en chain lightning

Laatst bewerkt:
Hmmm, toch maar eens mijn PC formatteren, zie er op tegen. Spel crashed heel vaak na halfuurtje, of 2 uur ofzo. Fenris error, effe opgezocht en lijkt me gwn best om eens te formatteren. Staat gwn veel te veel brol op en vele drivers zijn verouderd.

D4 is wel echt top, ondertussen de 48 aangetikt, dit met een Barbarian.

Terug
Bovenaan