Diablo IV

Diablo IV

Zonet de storyline uitgespeeld en ben lvl45. Heb mijn tijd genomen om alle dialogen te lezen en te bekijken om zo niets van het verhaal te missen. Nu eens beginnen aan de sidequests en dungeons om tot lvl 50 te geraken want die heb ik zo goed als allemaal geskipped. Die Capstone om WT3 te unlocken kun je maar doen vanaf lvl 50 zeker ? Dan kan ik aan mijn renown beginnen werken op WT3 niveau.
Daarnet ook een legion event gejoined en die gaf ook wel nog goede loot als reward, twee legendary's met een serieuze boost ten opzichte van wat ik had.

Capstone kun je doen wanneer je maar wilt, van zodra de campaign gedaan is, krijg je een quest voor capstone dungeon.

Ik heb toch moeite met de whirlwind barb om bepaalde bazen neer te halen. Vhenard en Sarat hebben me toch al vaak gedood. Iemand tips om dat met een WW barb te doen? Noot: ik heb al meer dan een jaar niet meer gegamed, dat verklaart ook wel wat denk ik.

Is Diablo 4 makkelijk/leuk om single player door te gaan of is het echt wel gericht op de multiplayer experience ?
Dit toch ook wel. Het hele multiplayergedeelte boeit me geen hol, maar hopelijk is het geen noodzakelijkheid om door het spel te geraken. Bij Diablo II vond ik dat bijvoorbeeld niet nodig. Mijn broer deed destijds eindeloze Baal/Mephisto runs in de hoop op Legendary gear. Dat is toch héél saai na een tijd?

Dit toch ook wel. Het hele multiplayergedeelte boeit me geen hol, maar hopelijk is het geen noodzakelijkheid om door het spel te geraken. Bij Diablo II vond ik dat bijvoorbeeld niet nodig. Mijn broer deed destijds eindeloze Baal/Mephisto runs in de hoop op Legendary gear. Dat is toch héél saai na een tijd?
Ik heb wat afgewisseld. Maar zo runs doen met maten is toch wel leuk, daar is het systeem dat alles zich aanpast naar uw level eigenlijk toch nog niet zo slecht voor.

Gisteren lvl 50 en capstone gedaan. Zit nu dan in tier 3 en dan gewoon nog een world event gedaan om te eindigen gisteren. Was ook wel tof.

Is Diablo 4 makkelijk/leuk om single player door te gaan of is het echt wel gericht op de multiplayer experience ?
Arpg's zijn eigenlijk altijd single player games. Zelfs in co op.

Ken er eigenlijk geen één waar de skills die je verzameld voor meer unieke of meer optimale co op interacties zorgen. Je maait enkel nog sneller door het spel.

En een echt "moeilijke" arpg ken ik niet. Al is de "hardcore" variant spelen wel.. hard. Niet moeilijk.

Toch wel beseffen dat dit quasi puur rond loot en builds draait en dat de gameplay best repetitief is. In een sfeervolle setting, dat wel:)

Toch wel beseffen dat dit quasi puur rond loot en builds draait en dat de gameplay best repetitief is. In een sfeervolle setting, dat wel:)
Dat hoort er uiteraard bij, maar urenlang dezelfde baas proberen neer te halen puur voor de loot lijkt me nogal saai. Ik probeer de gebieden zoveel mogelijk te clearen en probeer mee te zijn in het verhaal, maar als het verhaal is afgelopen ga ik niet blijven grinden tot lvl.100. Dan start ik het spel opnieuw met een ander personage of een andere aanpak.

Ieder het zijn, natuurlijk. Je hebt mensen die ook per sé de platinum willen halen. Dat zijn ook vaak mensen met veel tijd. :unsure:

toch gekocht, vanavond beginnen.
welk character is een goede allrounder? met necromancer vind ik bosses vaak wat vervelend, maar het kanonnenvlees maait ge zo door.
basic tips voor de eerste levels?

toch gekocht, vanavond beginnen.
welk character is een goede allrounder? met necromancer vind ik bosses vaak wat vervelend, maar het kanonnenvlees maait ge zo door.
basic tips voor de eerste levels?
naar t schijnt zijn light sorc en skelemancer wel goede builds.
Ik speel met een light sorc, leuk en bosses kunnen wel moeilijk zijn. 't Kan ook zijn dat ik een slechte speler ben.
Mijn aanpak was altijd erin lopen en clicks spammen. De ww barb in d2 was daar een goeie voor.

Ik heb toch moeite met de whirlwind barb om bepaalde bazen neer te halen. Vhenard en Sarat hebben me toch al vaak gedood. Iemand tips om dat met een WW barb te doen? Noot: ik heb al meer dan een jaar niet meer gegamed, dat verklaart ook wel wat denk ik.
In't begin ook begonnen met ww maar de damage was er gewoon niet. Je moet imo gewoon de juiste aspects hebben om het te laten werken.

Allemaal goeie changes aangekondigd , samen met 1 grote patch aan fixes net voor season 1 start. (season start tss half & eind juli) :clap:

Onder andere nightmare dungeon xp buffs, en een portal optie van nightmare naar andere nightmare dungeon.
Sigils gaan u ook direct naar dungeon portallen ipv enkel een waypoint, waar je dan nog heen moet rijden/lopen.
En increased resources cap.

Alle renown unlocks gaan mee naar season, de statues en ook de map fog als je die gecleared hebt.
Die map clear zal ook overgaan op je alts, wat nu nog niet het geval is.

Apparte gem tab is pas tegen season 2.

Die World boss caches die level 80 locked zijn is een bug, zal ook in die patch opgelost worden.

En voor HC spelers = een Scroll of Escape, als ze d/c gaan word die scroll gebruikt en worden ze naar Town geflitst :biglaugh: (season 2)

Resistances rework is ook pas season 2, terwijl ze wel toegaven dat resistances op dit moment niet veel waard zijn op hoog level.

Laatst bewerkt:
Ben eerlijk gezegd verbaasd, had meer verwacht dat ze gewone dungeons verder gingen nerfen zodat nightmare dan toch de meeste xp zouden opleveren, zou typisch voor hen zijn. Maar hey ik ga niet klagen, ben blij dat ze buffs aankondigen.

De gem changes maken me tevreden want soms vullen ze de helft van mijn inventory op.

Terug
Bovenaan