Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind het jammer dat er een battlepass in de game zit en denk dat blizzard het in de toekomst gewoon gaat zwaar verneuken....

Dit slaat toch echt nergens op, diablo 3 is gewoon alleen maar beter en beter geworden in de toekomst. Iedereen kan het unlocken het is niet dat het pay tot win gaat zijn hé.Ik vind het jammer dat er een battlepass in de game zit en denk dat blizzard het in de toekomst gewoon gaat zwaar verneuken....
Zit hier beetje met hetzelfde gevoel. De gameplay zit voor alle duidelijkheid meer dan ok en ze zeggen wel dat die battlepass enkel een cosmetisch voordeel geeft maar toch blijft er iets knagen bij mij. Om de een of andere reden blijf ik een wantrouwig gevoel hebben tegenover die battlepass, waarschijnlijk door mijn diablo immortal ervaring. Ergens vrees ik dat alles wat er goed gaat uitzien achter die paywall gaat verdwijnen. Of dat ze in de toekomst, eenmaal iedereen de game heeft gekocht, gaan terug komen op het cosmetisch only gedeelte.Ik vind het jammer dat er een battlepass in de game zit en denk dat blizzard het in de toekomst gewoon gaat zwaar verneuken....
Ik zou niet weten waarom?
Tenzij je bedoeld dat ze een andere weg inslaan in de toekomst met hun battlepass?
Tja, als ik nog maar een paar maand D4 speel heb ik al veel gametime gehad voor mijn centjes op game gebied en dan zien we wel denk ik dan
Zoals ze aangehaald hebben in hun livestream zijn er pakweg 4 onderdelen aan de battlepass en het enige onderdeel dat je echt chartacter progress geeft in de vorm van extra XP is door IEDEREEN te unlocken.
*Free battlepass = voor iedereen
*Season boosts = extra xp om levelling easy te maken voor nieuwe chars = voor iedereen
*Premium Currency = Currency om cosmetics en asthetics te kopen
*Premium Tiers = extra tier skips om sneller cosmetics en asthetics te unlocken.
Quote:
It’s important to note, that you can purchase tiers but they won’t speed up getting Season Boosts. Season Boosts can’t be upgraded just by purchasing tiers, so you’ll also have to earn level milestones to apply them
Ik zie echt niet waar er een probleem zit hoor, er is GEEN ENKELE extra progress via die Premium battlepass en de free battlepass (XP boost) heeft iedereen.
Zelfs Path of Exile dat zo verafgod word en altijd opgesmeten word in arpg discussies mbt Diablo, heeft ondertussen een free en premium battlepass.
Het spel zelf is wel 'gratis' maar dat is dan de struikelblok wellicht... die game aankoop in het geval van Diablo?
Als ik dan speelduur vergelijk met de andere (soort) games die ik aankoop en speel, dan heb ik sowieso veel langer speelplezier bij een spel zoals Diablo.
Dit slaat toch echt nergens op, diablo 3 is gewoon alleen maar beter en beter geworden in de toekomst. Iedereen kan het unlocken het is niet dat het pay tot win gaat zijn hé.
De standaard editie is 79,99 euro. Wat op zich al veel geld is. Als ze er dan binnen enkele maanden P2W van maken weet ik niet of de prijs van 80 euro nog te rechtvaardigen is. Voor mij is een battle pass oke als uw free-to-play is en in mijn ogen is P2W in een game waar je al veel geld hebt voor neergelegd gewoon onacceptabel.Ja dat is goed mogelijk en ontken ik ook niet.
Maar als je nu 70 euro betaald en ze zouden dat zelfs al na x aantal maanden aanpassen naar P2W, heb je dan toch al heel veel plezier en gaming hours gehad uit die 70 euro in vergelijking met en ander full price game, waar je wellicht maar een paar weken op speelt voor het "uit" is en/of je er niet meer naar omkijkt?
Alez dat is hoe ik het zie in vergelijking met andere games die ik speel.
En die kosten ook tussen de 60-70 euro afhankelijk van het platform waar je op koopt.
De standaard editie is 79,99 euro.
Excusi. Had het over de console edities.![]()
Ze zijn echt niet gek hoor om er P2W van te maken. Weten maar al te goed wat voor schade aan hun reputatie Diablo Immortal heeft aangericht.
Ging net het zelfde zeggen ze gaan er geen pay tot win van maken, hun imago shade is al enorm.![]()
Ze zijn echt niet gek hoor om er P2W van te maken. Weten maar al te goed wat voor schade aan hun reputatie Diablo Immortal heeft aangericht.
Doet mij heel hard aan dit denkenZoals Cohh zegt
![]()
CohhCarnage - Cohh about the Diablo 4 Cash-Shop
Bekijk de clip van CohhCarnage met de titel ' Cohh about the Diablo 4 Cash-Shop 'www.twitch.tv

Bobby kent echt geen schaamte op dat vlak zolang hij het geld maar ziet binnenrollen, kijk maar hoe ze een paar weken geleden nog P2W skins aan CoD hebben toegevoegd, of kijk naar wat ze met Overwatch en WoW hebben gedaan, ze zoeken tegenwoordig in al hun games de grens wel op qua monetization. Maar voorlopig zullen ze het wel redelijk safe spelen met Diablo om zoveel mogelijk copies te verkopen.Ging net het zelfde zeggen ze gaan er geen pay tot win van maken, hun imago shade is al enorm.
Nog een andere die wat meer nummers heeft.Btw voor de mensen die graag zelf wat builden op voorhand, deze is best aangenaam en overzichtelijk.
D4 build planner + paragon