Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik vind de Legacy graphics wel iets hebben, maar alles wordt daar zo donker op, is dat normaal?
Alsof er enkel een lichtspot op de held staat en alles er rond donker is.. of is dat juist de bedoeling![]()
Hier toch al wat mooie sorc gear:
Tal rasha ami

Waar allemaal gevonden?Hier toch al wat mooie sorc gear:
Tal rasha orb en ami
Vipermagi
Lidless
chance gaurds

We zijn gisteren toch al bijna door Act1 geraakt 
Controller gebruiken ipv keyb/muis = 6 skillsGisteren toch ook gekocht, kon het niet laten. Nostalgie alom toch, hoewel het in 2021 lastig blijft om maar 2 moves ter beschikking te hebben. Vermits ik al lang niet meer op de pc gegamed had lig ik toch soms te sukkelen als ik meerdere wil combineren. En dan ben ik men teleport nog ni aan het gebruiken![]()
+skills, +Faster cast rate, +elemental resist, zijn zowat de belangerijkste stats voor een nec skelly build.gisteren act 1 uit en nu halverwege act 2, 2 groene items gevonden. angelic sickle. is het de moeite om die als necromancer te gebruiken? ik laat meestal alles door de skeletons doen.
ik snap nog altijd niet goed naar wat ik moet kijken voor de items, groen, geel, blauw het zegt mij niet veel. De stats die erbij staan doen ook niet veel? Het schil heeft nu bijvoorbeeld 33 procent kans op blokken, dat lijkt mij wel te werken.
Welke items mag ik zeker niet laten liggen? is daar een lijstje van te vinden?

Dat zijn 'gewone' magic items. De 'rare' items, gele, zijn zeldzamer en soms meer de moeite. (Maar zelfs naar later toe liet ik die ook dikwijls liggen) Die set-items zijn groen en hebben dikwijls unieke karakteristieken (maar soms ook niet zo krachtig... op zichzelf), maar worden pas helemaal interessant als je de volledige (of gedeeltelijke) 'set' in handen hebt. Hoe meer zaken je van één en dezelfde set draagt, hoe beter ze worden. Alle items van één set vinden kost enorm veel moeite en geluk, zeker voor de beste sets in het spel. Opgelet wel: sommige sets zijn duidelijk class-gebonden en dus enkel goed als verzamelobject in je stash als je niet het juiste karakter hebt. Gouden items zijn uniques: superzeldzaam, maar ook op zichzelf soms heel krachtig.gisteren act 1 uit en nu halverwege act 2, 2 groene items gevonden. angelic sickle. is het de moeite om die als necromancer te gebruiken? ik laat meestal alles door de skeletons doen.
ik snap nog altijd niet goed naar wat ik moet kijken voor de items, groen, geel, blauw het zegt mij niet veel. De stats die erbij staan doen ook niet veel? Het schil heeft nu bijvoorbeeld 33 procent kans op blokken, dat lijkt mij wel te werken.

gisteren act 1 uit en nu halverwege act 2, 2 groene items gevonden. angelic sickle. is het de moeite om die als necromancer te gebruiken? ik laat meestal alles door de skeletons doen.

Gisteren eindelijk normal afgewerkt.
Ik vraag me nu af of ik gewoon door nightmare kan beginnen werken of dat het beter zou zijn items te farmen.
Misschien wat cow levels doen.