Diablo II: Resurrected

Diablo II: Resurrected

Ik ben ook een overtuigd muis/keyboard speler maar moet toegeven dat ik diablo 2 ook graag met controller speel. :)

Grootste troef vind ik dat je 6 skills kan gebruiken zonder te schakelen tussen je skills zoals bij muis/keyb.

Nadelen voor mij:
*Veel trager in je inventory in vergelijking met muis/keyb.
Frustrerend wanneer ik effe een bag vol Full rejev potions wil maken. :)

* Veel chaotischer en slomer in targeting, zowel bij het looten als wanneer ik specifieke mobs in grote packs wil selecteren.

Grootste troef vind ik dat je 6 skills kan gebruiken zonder te schakelen tussen je skills zoals bij muis/keyb.
Ja, da's iets waar ik eigenlijk van verschoot in d2r. In d3 ben ik nu al jaren gewoon van 2 skills op mijn muis te hebben en dan nog 4 op mijn toetsenbord. Dat nu alleen de muis kan casten en ge met uw toetsenbord moet "schakelen" was wel even wennen.

Ja, da's iets waar ik eigenlijk van verschoot in d2r. In d3 ben ik nu al jaren gewoon van 2 skills op mijn muis te hebben en dan nog 4 op mijn toetsenbord. Dat nu alleen de muis kan casten en ge met uw toetsenbord moet "schakelen" was wel even wennen.
Ja tis ietwat raar dat ze niet ineens die nieuwe shortcutbar hebben overgenomen naar de keyb/muis versie, wanneer je controller weer unplugged word.

Ben er ook aan begonnen op PS maar is wel ff zoeken in het begin.
Was er eigenlijk geen mogelijkheid om te switchen naar de oude graphics?

Enkel een viperskin, wat decent low-mid tier is.

Maar zit nog met begin gear in act 2 hell, te veel boost games gejoint :unsure:

Edit: eindelijk mijn spirit base gevonden :D

Vipermagi bedoel je?

Is echt wel meer dan deftig sorc armor, gewoon uppen en socketen en daar kan je perfect hell mee door (ik draag dat nogaltijd op mijn lvl 89 sorc). De strength ga je toch nodig hebben als je richting een spirit monarch wilt gaan (en dat is ook echt wel een must richting 105 fcr breakpoint).

Ja inderdaad vipermagi.

Ja monarch is nog verre droom. Eerst tot baal proberen te leachen in lobby games :D
Loop nog met normal boots rond op lvl 66

Als ik jou was zou ik gewoon zo veel mogelijk goeie gear proberen te farmen via NM Andy/meph runs. Je kan makkelijk een 3-socket helm en 4-socket armor vol p-topaz gooien en eraan beginnen, is eenvoudig genoeg om zonder deftige gear te doen. Binnen de kortste keren heb je goldwrap/chance guards/nagelring en is MF'en easy peasy

Als ik jou was zou ik gewoon zo veel mogelijk goeie gear proberen te farmen via NM Andy/meph runs. Je kan makkelijk een 3-socket helm en 4-socket armor vol p-topaz gooien en eraan beginnen, is eenvoudig genoeg om zonder deftige gear te doen. Binnen de kortste keren heb je goldwrap/chance guards/nagelring en is MF'en easy peasy
gaarne een lijstje met afkortingen en hun betekenissen ;-)

Net gekocht op de Switch, was verknocht aan D3, dus wou deze meer old school game zeker een kans geven.
De hele setting vind ik zelfs nog beter dan D3 :)

Ik was eerst meer op zoek naar een CRPG, maar dat is er niet echt van gekomen. Ik hoop dat D2 de drang naar old school (a)rpg kan invullen :)
Het is misschien wel geen CRPG, maar ademt wel de sfeer uit imo.
Kan iemand kort uitleggen waar de grootste verschillen zijn tussen D2 en D3? :unsure:

Alright lidless wall gevonden vandaag en milabrega's orb (20 mf shielf)
Lidless wall is wel een hele mooie find zo vroeg
In de plaats van milabrega zou ik eerlijk gezegd gewoon een Rhyme maken (ShaelEth in een 2OS shield). Heeft 25% MF (quasi max voor een schild) + 25 to all res & cannot be frozen (wat een vrij noodzakelijke mod is om ergens te hebben)

Net gekocht op de Switch, was verknocht aan D3, dus wou deze meer old school game zeker een kans geven.
De hele setting vind ik zelfs nog beter dan D3 :)

Ik was eerst meer op zoek naar een CRPG, maar dat is er niet echt van gekomen. Ik hoop dat D2 de drang naar old school (a)rpg kan invullen :)
Het is misschien wel geen CRPG, maar ademt wel de sfeer uit imo.
Kan iemand kort uitleggen waar de grootste verschillen zijn tussen D2 en D3? :unsure:

D2 is het beste spel ooit gemaakt en D3 zijn een hoop flitsende lichtjes? :unsure:

In de plaats van milabrega zou ik eerlijk gezegd gewoon een Rhyme maken (ShaelEth in een 2OS shield). Heeft 25% MF (quasi max voor een schild) + 25 to all res & cannot be frozen (wat een vrij noodzakelijke mod is om ergens te hebben)

D2 is het beste spel ooit gemaakt en D3 zijn een hoop flitsende lichtjes? :unsure:
Vind toch dat diablo 3 achter reaper of souls een goede game geworden is.

Zelfs niet aangedacht, mja was gisteren opt gemakse wat aant runnen.

Vind toch dat diablo 3 achter reaper of souls een goede game geworden is.
Ja vanaf dat de auction house eruit is gegaan en de expension, is het wel beter geworden.
Ook lange support van seasons.

De launch was het afschuwelijk spel dat enkel maar geld wilde vanuit de auctions. Wel ne keer 100 euro of 150 euro voor een rare item gekregen.

Ik vind de Legacy graphics wel iets hebben, maar alles wordt daar zo donker op, is dat normaal? o_O
Alsof er enkel een lichtspot op de held staat en alles er rond donker is.. of is dat juist de bedoeling :)

Yup, dat is de bedoeling. In Hell redelijk dodelijk maar goed dat ik niet hardcore speel of ik mocht al veel opnieuw beginnen :p

Terug
Bovenaan