Diablo II: Resurrected

RPG PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Diablo II: Resurrected

Tagliata

Well-known member
d2.png


release: 23 september 2021
genre: action RPG
dev: Vicarious Visions, Blizzard North

Twintig jaar Diablo II wordt gevierd met een remaster.

Diablo II: Resurrected is the definitive remastering of Diablo II and its Lord of Destruction expansion—two hallmark entries in Blizzard Entertainment’s genre-defining action role-playing series. Veteran players, as well as those who missed out when the original game was first released on PC twenty years ago, can now experience Diablo II’s timeless gameplay with modern visuals and audio that take advantage of today’s gaming hardware.

Ascend the Forgotten Tower, blaze a trail through the jungles of Kurast, and storm the gates of Hell to defeat Diablo himself. Then, scale the peak of Mount Arreat to face Baal, the Lord of Destruction, in Worldstone Keep.

 
  • Leuk
Waarderingen: Yurf
op 24 september komt deze uit en ik moet zeggen, toch wel zeer benieuwd naar. Diablo 3 laatst gespeeld en vond ik ..OK. Daardoor verder Path of Exile gespeeld maar ik ben echter superbenieuwd naar dit. Ziet er mij top uit?!

Niemand nieuwsgierig hier naar ?

 
Titan Quest is van dezelfde makers als Grim Dawn en nu gratis op Steam. Ook wel serieus demoeite.
 
  • Leuk
Waarderingen: Yurf
Last epoch is ook een aanrader, nog steeds in early acces.
Maar al heel wat uurtjes op versleten, en met de laatste update is er veel content.
 
op 24 september komt deze uit en ik moet zeggen, toch wel zeer benieuwd naar. Diablo 3 laatst gespeeld en vond ik ..OK. Daardoor verder Path of Exile gespeeld maar ik ben echter superbenieuwd naar dit. Ziet er mij top uit?!

Niemand nieuwsgierig hier naar ?

Zeker en vast, kan niet wachten hier op.
 
op 24 september komt deze uit en ik moet zeggen, toch wel zeer benieuwd naar. Diablo 3 laatst gespeeld en vond ik ..OK. Daardoor verder Path of Exile gespeeld maar ik ben echter superbenieuwd naar dit. Ziet er mij top uit?!

Niemand nieuwsgierig hier naar ?
Ik twijfel enorm. Diablo 1 indertijd kapotgespeeld, Diablo 3 kapotgespeeld, maar Diablo 2 door omstandigheden nooit kunnen spelen. Blijft een classic, maar ik weet niet in welke mate deze de tand des tijds doorstaan heeft. Ik vind het ook nogal prijzig voor eigenlijk gewoon een heruitgave met opgepoetste graphics.
 
Na 100+u Grim Dawn kijk ik toch terug uit naar de oude Diablo 2

Hopelijk doen ze niet gek en geven ze gewoon wat iedereen wil: de oude Diablo 2 zonder franjes
Ik twijfel enorm. Diablo 1 indertijd kapotgespeeld, Diablo 3 kapotgespeeld, maar Diablo 2 door omstandigheden nooit kunnen spelen. Blijft een classic, maar ik weet niet in welke mate deze de tand des tijds doorstaan heeft. Ik vind het ook nogal prijzig voor eigenlijk gewoon een heruitgave met opgepoetste graphics.
Moet zeggen, ze zijn echt wel trouw gebleven aan het originele. Alles is gewoonweg hetzelfde maar volledig "remastered" qua graphics. Dit omdat ze weten dat de fans echt hier trouw aan zijn. Diablo 4 wordt al niet zo wauw onthaald, Diablo mobile (LOOOOOOL), en 3 ook niet. Dus bij deze hebben ze Diablo 2 up-to-date gebracht met de computers van vandaag.

Ale denk ik e :S

Titan Quest is van dezelfde makers als Grim Dawn en nu gratis op Steam. Ook wel serieus demoeite.
Heb ik vroeger serieus wat uurtjes gespeeld. Zonet op steam "gekocht". Kijk ernaar uit.
 
Op welk platform gaan jullie deze kopen? Ik vermoed dat ik waarschijnlijk zal plooien en het zal kopen op PS4. :D
Diablo is iets dat ik toch op PC zal blijven spelen. Ben niet de grootste pc gamer, maar deze hoort daar thuis vind ik persoonlijk.
 
Diablo II héél graag gespeeld, benieuwd of de sfeer me nog steeds zo kan beklijven als toen. Dat spel is al 21 jaar oud ... :eek:
 
same, mijn PC of laptop is verre van aangenaam om op te werken.
ik speel graag op de ps5, dat ging goed bij titan quest, al heeft PC wat gemakkelijkere setup om dit te spelen.
een ps5 en een PC enkel voor de hun specifieke use cases vind ik wat onnozel.
 
Terug
Bovenaan