Diablo 2 komt dit jaar terug!

Eindelijk is het meer dan een gerucht. Blizzard heeft bevestigd dat de remaster van Diablo 2 er wel degelijk aan komt, en dit onder de passende naam Diablo II: Resurrected. De gameplay, het verhaal en de stemacteurs zouden dan wel dezelfde blijven als in de originele game, toch werden er daarnaast heel wat nieuwigheden en verbeteringen toegevoegd. Onder meer een nieuwe 3D-engine die 4K en hoge refresh rates ondersteunt, Dolby 7.1 surround geluid, volledig herwerkte cutscenes, auto-looting, controller support voor de pc-versie en integratie van de Battle.net-vriendenlijst zouden enkele van deze nieuwe features zijn.

Al is de precieze dag nog niet bekend, toch mogen we al zeker zijn dat de game nog dit jaar uitgebracht wordt op zowel de pc als op de Playstation, Xbox en Switch. Wie net als ons niet meer kan wachten, kan zich trouwens op deze site al inschrijven om kans te maken op een deelname in de technische alpha-test van zodra deze beschikbaar komt!

 
Redactie
Ook een account-wide inventory, dus geen drop+relog sprints meer in private maps!

UGH een deel van mij wil dit zohard kopen, maar ik vrees voor de gevolgen van de nostalgia bril...
 
Dit spel heeft mijn leven bepaald denk ik:p

ik ben benieuwd, ik weet niet wat het gaat worden aangezien we toch fast paced rpg’s gewoon zijn ondertussen.
 
Deze wordt echt glorieus!
Nooit D3 gespeeld en dat moest ook niet, want ik wist automatisch dat die niet aan D2 kon tippen.
Zelfde gevoel trouwens met Starcraft, hoewel ik SC2 wel gespeeld heb.
 
Met al de fuckups dat het huidig skelet van Blizzard al heeft geleverd met remasters zou ik hier alvast niets van verwachten.
 
Terug
Bovenaan