TV Dexter

Dexter was een steengoeie serie. uiteraard met seizoen 4 sterk op kop met John Lithgow. Seizoen 5 vond ik eigenlijk ook nog te doen. Daarna is het steil bergaf met als summum het 8e seizoen en vooral de serie finale die BARslecht was. Echt de slechtste finale die ik ooit zag van een serie.

Dat gezegd zijnde ben ik zeer benieuwd naar seizoen 9. Hopelijk back to the roots.
 
Ik haat veel populaire series, maar godverdomme deze was toch even koning.
 
Staat alvast genoteerd,
Uit curiositeit zal ik zeker kijken, maar hopelijk zal het toch beter zijn of de laatste seizoenen (kan moeilijk nog slechter zijn hé).
 
Ben momenteel bezig aan een rewatch (met het oog op het nieuwe seizoen en gezien het lang geleden was dat ik deze serie gezien had). Net seizoen 4 afgerond en dat is idd een ijzersterk seizoen. Ik kende John Lithgow voordien eigenlijk enkel uit die sitcom 3rd rock from the sun. Maar wat zet die een creepy seriemoordenaar neer zeg. Ongezien :clap:
 
Nooit gevolgd, wel een paar afleveringen gezien al zappend.
Misschien eens aan beginnen via Prime, aangezien ik de meeste recentere series allemaal bekeken heb in alle covid gekte. :)
 
Ondertussen bijna rond met mijn rewatch. Net begonnen aan S8 en tot de conclusie gekomen dat ik dit seizoen blijkbaar nooit gezien heb :laugh:
 
Ik heb alles gezien destijds, maar is intussen obviously al lang geleden. Seizoen 8 was in 2013.. leek al langer tbh

Maar ik moet zeggen dat ik mij alles van na Trinity killer maar weinig kan herinneren. Weet nog vaag iets van zijn zoontje Harrison en zijn nieuwe vlam Hanna of zoiets. Mss ook maar eens aan een rewatch wagen :)
Maar ben ook nog steeds op zoek naar een complete boxset op bluray..
 
Ik heb alles gezien destijds, maar is intussen obviously al lang geleden. Seizoen 8 was in 2013.. leek al langer tbh

Maar ik moet zeggen dat ik mij alles van na Trinity killer maar weinig kan herinneren. Weet nog vaag iets van zijn zoontje Harrison en zijn nieuwe vlam Hanna of zoiets. Mss ook maar eens aan een rewatch wagen :)
Maar ben ook nog steeds op zoek naar een complete boxset op bluray..

Alle seizoenen met Engels ondertitels. Eerste vijf ook met Nederlandse ondertitels. Enkel Duitse tekst op de cover enz. moet je erbij nemen :).
 
  • Leuk
Waarderingen: sink
Phew eindelijk (voor het eerst) door S8 geworsteld. Wat een draak van een seizoen en ontknoping. Hoop écht dat ze nieuw bloed aanboren voor S9, trailer ziet er in ieder geval al veelbelovend uit. En de creative lead van S1-S4 (Clyde Phillips) heeft in S9 blijkbaar ook zijn rol terug opgenomen, dat is precies toch ook goed nieuws.
 
Eerste aflevering zie ik staan op streamz. Had beter mijn 1 euro maand wat later ingezet als alle afleveringen er op staan.
 
Terug
Bovenaan