Destiny 2

Shooter PC PS5 PS4 XBOX Destiny 2

Nog is een Beyondgaming oproep! Nog mensen die destiny spelen op Xbox en me willen toevoegen? Altijd leuk om is samen te spelen.
 
Heb deze nog eens vanonder het stof gehaald uit verveling, ben indertijd gestopt toen de eerste update uitkwam. Het spel is wel heel grondig veranderd precies. Nu ben ik voorlopig de basis aan het spelen, moet blijkbaar terug alle missies doorlopen om alles te unlocken en mijn oude gear en wapens zijn verdwenen, maar dan heb je natuurlijk geen toegang tot alle content.
Nu is mijn vraag, is het voldoende om enkel de laatste uitbreiding te kopen (beyond light) of is het noodzakelijk om alle verschenen uitbreidingen aan te kopen ? Indien ik alles zou moeten aankopen ga ik toch nog eens goed moeten nadenken of het wel de moeite is want dan hangt er wel direct een serieus prijskaartje aan.
 
Persoonlijk vind ik dit een topgame , helaas is er voor mij een groot minpunt .
Ik geraak gewoon nooit in zo’n randgroeps , een goeie clan vinden die geduld en actief is vind ik omslachtig en moeilijk te vinden .
Dus bij deze als er iemand een clan weet met me know
 
Persoonlijk vind ik dit een topgame , helaas is er voor mij een groot minpunt .
Ik geraak gewoon nooit in zo’n randgroeps , een goeie clan vinden die geduld en actief is vind ik omslachtig en moeilijk te vinden .
Dus bij deze als er iemand een clan weet met me know
Ik heb ook lang gezocht achter zo'n clan en ben toen bij Beowulf (Nederlandse clan) beland.
Ik weet niet of ze op dit moment nog mensen toe laten, maar dat is echt wel een topclan.

Deze game een tijdje geleden naast me neergelegd, maar met deze uitbreiding in zicht misschien toch maar eens terug oppakken.
 
Ik heb ook lang gezocht achter zo'n clan en ben toen bij Beowulf (Nederlandse clan) beland.
Ik weet niet of ze op dit moment nog mensen toe laten, maar dat is echt wel een topclan.

Deze game een tijdje geleden naast me neergelegd, maar met deze uitbreiding in zicht misschien toch maar eens terug oppakken.
Straks is kijken dan :)
 
Persoonlijk vind ik dit een topgame , helaas is er voor mij een groot minpunt .
Ik geraak gewoon nooit in zo’n randgroeps , een goeie clan vinden die geduld en actief is vind ik omslachtig en moeilijk te vinden .
Dus bij deze als er iemand een clan weet met me know
Bij ons is er altijd volk welkom! Wordt dagelijks wel gespeeld, waaronder de high level content :). Raids, Dungeons, Trials, Grandmaster Nightfalls (als ze uit zijn)...

Flemish Rejects!

Voeg gerust je Bungiename toe en ik geef het door :) (of je mag altijd apply'en :p)
 
Ik speel dit al vanaf de release maar tegenwoordig heb ik minder tijd om te gamen. Helaas is de clan waar ik inzit niet meer zo actief op Destiny dus de echt raiden zit er niet meer in voor mij.
Als er hier nog actief zijn zou ik graag eens meelopen.
 
En zijn er ondertussen ook mensen koekjes aan het bakken 😆.

Ik vind alvast de 30th anniversary best amusant (vooral dan met al die paardgeluidjes :) ).
 
Word hier wekelijks zoiezo gespeeld . Ik kijk er al tegen op om 250 koekjes te bakken :/ . Voor materials moet ik het niet meer doen sinds de start van destiny 2 al + 2200 uur op de teller staan.
 
De koekjes bakken is geen probleem. Met sneeuwballen gooien daarentegen :laugh:
Nu nog voor de release van The Witch Queen wat seals afwerken die unobtainable worden met de nieuwe DLC. De nieuwe dungeon vind ik ook wel de moeite, een van de leukere tot nu toe.
 
Ja klopt, ik ga hem dit seizoen toch nog zeker proberen solo flawless te doen. Koekjes zijn momenteel wel een goede bron van bright dust moest je genoeg materials hebben.
 
Ja klopt, ik ga hem dit seizoen toch nog zeker proberen solo flawless te doen. Koekjes zijn momenteel wel een goede bron van bright dust moest je genoeg materials hebben.
Voor dungeon's solo flawless te doen ben ik echt niet goed genoeg. Allé, ik zou het misschien kunnen met een goede loadout, maar ik weet vaak niet hoe ik een goede/optimale loadout moet samenstellen.
Die emblems voor solo flawless zijn altijd wel :drool: Zeker die van prophecy en die nieuwe.
 
Terug
Bovenaan