Der Weg zur Europameisterschaft 2024

We hebben duidelijk de makkelijkste poule, maar Duitsland, Portugal en Engeland mogen toch ook niet klagen natuurlijk.
Goh ja, sinds dat nieuwe format is het al uitzonderlijk genoeg om op het EK een moeilijke poule te hebben. Zijn gewoon allemaal normale EK-poules wat die landen hebben. Wij hebben dan wel quasi het makkelijkste van het makkelijkste.

Spanje, Italië en Kroatie lijkt op papier dan misschien de poule des doods, maar Kroatië is toch ook niet meer het Kroatië van enkele jaren terug. Ik vond die op het WK al beduidend minder, da's misschien gek gezien hun derde plek, maar zij hebben dan ook immens veel geluk gehad in hun wedstrijden. Zelden zo'n land zoveel geluk zien hebben op een eindtoernooi.
 
Goh ja, sinds dat nieuwe format is het al uitzonderlijk genoeg om op het EK een moeilijke poule te hebben. Zijn gewoon allemaal normale EK-poules wat die landen hebben. Wij hebben dan wel quasi het makkelijkste van het makkelijkste.

Spanje, Italië en Kroatie lijkt op papier dan misschien de poule des doods, maar Kroatië is toch ook niet meer het Kroatië van enkele jaren terug. Ik vond die op het WK al beduidend minder, da's misschien gek gezien hun derde plek, maar zij hebben dan ook immens veel geluk gehad in hun wedstrijden. Zelden zo'n land zoveel geluk zien hebben op een eindtoernooi.
En Italië stelt ook helemaal niet veel meer voor.
 
Dat is toch het verhaal van bijna tien jaar, makkelijke voorrondes, poulefase en geen echte test wellicht voor de kwartfinales.
 
Bijna elk land uit pot 1 heeft een vrij makkelijke weg. Verrassingen heb je ook altijd. Op het WK zaten we bijvoorbeeld bij nummer 3 en 4 van het WK, wat bij de loting ook niet te verwachten was.
 
Tickets voor het EK weer een zooitje. Zitten in wave 2 en 2 kameraden hebben een ticket en ik geraak er niet meer op met mijn code. Ongelofelijk. Elke keer opnieuw. Ben serieus pissed en voor je antwoord krijgt, ben je weer een dag verder.
 
M'n broer was uitgeloot voor de general admission in Dortmund voor F1 tegen F3 op matchdag 2. Toen hij de goedkoopste tickets van 60 euro wilde bestellen, waren die plots uitverkocht.
Blijkt dat dus achteraf Turkije-Portugal te zijn 😥
 
M'n broer was uitgeloot voor de general admission in Dortmund voor F1 tegen F3 op matchdag 2. Toen hij de goedkoopste tickets van 60 euro wilde bestellen, waren die plots uitverkocht.
Blijkt dat dus achteraf Turkije-Portugal te zijn 😥
Hoe kan dat? Je krijgt toch x aantal dagen om die te betalen?
 
Bij mij is het in orde gekomen. Bleek dat mijn kameraad via mijn code had besteld en kon nu met zijn code voor mij bestellen. Echter vragen we ons nog steeds af hoe het kan. Hij had ingelogd met zijn code en dan mijn code en die van een andere kameraad toegevoegd. Dit gevolgd door een foutmelding. Daarna alleen voor zichzelf besteld en dat ging.
 
Duitsland rouwt om Franz Beckenbauer: voetballegende op 78-jarige leeftijd overleden

 
Toni Kroos keer terug als international en gaat met Duitsland naar het EK. (Tenzij hij niet geselecteerd wordt natuurlijk :unsure: )
 
De andere landen krijgen betrekkelijk weinig aandacht hier maar Duitsland won vrijdag zeer indrukwekkend met 2-0 bij Frankrijk. En Oranje zette een zwaar geflatteerde 4-0 neer tegen de Schotten. Het elftal marcheert nog steeds niet, middenveld lijkt te zwak tegen de toplanden.

Ik verwacht morgen weinig van de match maar ben er toch wel benieuwd naar.
 
Terug
Bovenaan