Death Stranding 2: On the Beach

Ik eindelijk in chapter 5, mss ga ik toch keer beetje anders moeten spelen om echt vooruit te beginnen gaan.
Langs de andere kant... tegen dat ik dan op het einde ben moet ik wel niet veel meer grinden en is het wel sneller afgerond ook...

Ik eindelijk in chapter 5, mss ga ik toch keer beetje anders moeten spelen om echt vooruit te beginnen gaan.
Langs de andere kant... tegen dat ik dan op het einde ben moet ik wel niet veel meer grinden en is het wel sneller afgerond ook...
Ik zit ook in de fase van eerst af te ronden(of completen) van locatie en de maximum sterren en dan pas doorgaan 😅

Fantastische game, al snap ik weinig van het verhaal

Vind het wel minder dan de eerste.
Te gemakkelijk geworden om rond te gaan in de wereld. Te weinig frictie en dat is net wat er zo goed was in DS1. Denk dat ik het gewoon offline moet spelen.

Het verhaal is ook te traag om op gang te komen. Beter dan de intro in DS1 maar daarna gebeurt er eigenlijk amper iets in DS2.
Afin, hopelijk dat het nu wat op gang begint te komen waar ik zit want het begint saai te worden.

Het blijft wel verslavend om die sterren vol te krijgen maar heb nu wel minder en minder zin om het spel op te starten. 😅

Vind het wel minder dan de eerste.
Te gemakkelijk geworden om rond te gaan in de wereld. Te weinig frictie en dat is net wat er zo goed was in DS1. Denk dat ik het gewoon offline moet spelen.

Het verhaal is ook te traag om op gang te komen. Beter dan de intro in DS1 maar daarna gebeurt er eigenlijk amper iets in DS2.
Afin, hopelijk dat het nu wat op gang begint te komen waar ik zit want het begint saai te worden.

Het blijft wel verslavend om die sterren vol te krijgen maar heb nu wel minder en minder zin om het spel op te starten. 😅
Wat jij beschrijft had ik eigenlijk net eerder in de eerste game.

Daar krijg je een verhaal naar je kop gegooid waar je niks van snapt om dan na de intro 50 uur lang niks meer te zien en op het einde 2 uur het spel uit leggen.

In deel twee is het allemaal wat minder gek momenteel, maar tis wel af en toe een beetje verhaal.

DS1 vond ik ook heel gemakkelijk ze, je had daar heel snel die moto en sinds dien amper nog ne poot te voet gedaan, vind ik hier niet veel anders.

Wat ik nu veel doe, en nooit in het eerste deel deed, is het herstellen van die wegen en monorails.
Kost wat tijd en moeite maar maakt uw leven echt wel een pak gemakkelijker.

Ik vraag mij alleen af hoe het zit met onderhoud?
Worden die door andere spelers hersteld en moet ik mij daar niet teveel van aantrekken?
Of ga ik, tegen dat.ik op het einde van het spel ben, al mijn wegen die ik in het begin heb gebouwd zowiezo kwijt zijn aan timefall?

Hoe vet was die scene met higgs en zijn guitar :eek:

Wie is dat eigenlijk? Eerst niet gespeeld

Hoe geniaal is die pizza chef zijmissies

Laatst bewerkt:
Na missies krijg je een grading he. Ik was een mooie ster aan het vormen. Stealth was al echt een mooie punt van de ster. Maar daarstraks na een order, was die punt opeens volledig weg, is nu terug vlak. Dus geen mooie ster meer. En in die missie ben ik niet gezien ofzo. Hoe kan dat zo opeens? Is dat geen bug ofzo?
Edit: of zal te maken hebben dat je volgende kleur unlocked ofzo, zodat dat stuk terug opnieuw begint?...

Laatst bewerkt:
Tenzij je in elke categorie exact evenveel punten hebt, zal die ster altijd verschuiven in de richting waar je er de meeste hebt denk ik? 'k Had er nog niet eens op gelet dat er kleurtjes zijn.

Ik krijg trouwens amper de kans om stealth te spelen, vijanden zien je echt al van héél ver afkomen. 😓

Ben er door en het was wel weer een goede game, meer van tzelfde zoals verwacht.

Precies een stuk minder en minder lange scripted scenes, tot het einde dat is.

Heb het hier ook uit en weer een geweldig einde. :)
Het begon wat saai te worden in het midden van het spel maar dan rond chapter 9 was ik weer helemaal mee tot het einde.
Blijf er wel bij dat de map te simplistisch is geworden. Je kan alles gewoon met je wagen doen ipv die planning/voorbereiding uit de eerste game dat het wel speciaal maakte.

Laatst bewerkt:
Heb het hier ook uit en weer een geweldig einde. :)
Het begon wat saai te worden in het midden van het spel maar dan rond chapter 9 was ik weer helemaal mee tot het einde.
Blijf er wel bij dat de map te simplistisch is geworden. Je kan alles gewoon met je wagen doen ipv die planning/voorbereiding uit de eerste game dat het wel speciaal maakte.
Dat was vooral toch om tijd te winnen in missies. Oa onder 5 minuten ofzo.

Je kan alles gewoon met je wagen doen ipv die planning/voorbereiding uit de eerste game dat het wel speciaal maakte.
Ik heb in game 1 echt buiten diene berg den eerste keer ook alles gewoon met den auto gedaan ze, daar kon je gewoon los door alle BT area's racen, nog makkelijker dan deze game

Ik heb in game 1 echt buiten diene berg den eerste keer ook alles gewoon met den auto gedaan ze, daar kon je gewoon los door alle BT area's racen, nog makkelijker dan deze game
Kan het moeilijk geloven dat het in DS1 makkelijker was. Nu heb je net veel meer tools om echt alles kapot te schieten zonder enige gevolgen. De wereld staat vol met wegen/generators voor je wagen, extra battery packs.

DS1 was het terrein in mijn playthrough stukken moeilijker om je deliveries te doen en moest je nadenken welke route je gaat nemen. In DS2 kan je zonder denken van punt A naar B rijden. Nooit een ladder moeten gebruiken of moeten klimmen. Zelfs in de bergen in DS2 kan je gewoon je auto gebruiken. :lol:

En ja, voor velen zal DS2 wel leuker zijn maar niet waarom ik DS1 zo goed vond. :/

Terug
Bovenaan