De wielrenners/mountainbike thread (training, materiaal, kledij, etc.)

Even wat tegengewicht geven:

Ik kan uren fietsen in goedkope / standaardbroeken.
Tijdens de hittegolf van vorig jaar met ali-truitje van 5euro rondgereden en was erg verbaasd over hoe 'fris' die nog aanvoelde
Qua helm is gewoon een die goed op uw hoofd aansluit sowieso het belangrijkste. Ge moet voor uzelf ook uitmaken hoe belangrijk 'optimale verluchting' belangrijk is voor u. Het verschil tussen 'degelijke' en 'optimale' verluchting is nu ook niet zo groot. Als het warm is zal het altijd warm zijn.

Heeft de rest ongelijk? Neen, maar zij zijn daar allemaal misschien gevoeliger aan dan jij.
Dat gevoel heb ik toch als ik hier lees welke bedragen aan fietsbroeken gegeven worden.
1 keer fietsen vs elke dag is ook wel verschil voor uw poep. Ik heb hier ook cheapass truikes maar dat floddert allemaal (in dienen tijd mocht dat nog), doe die wel nog aan voor te gaan mtb'en soms

Mijn mtb schoenen die plooien toch niet ze (zijn er wel van 200 euro)

@Five-seveN als je snel moet uitklikken zijn SPD toch eenvoudiger en mtb schoenen stappen ook beter. Met mijn racers wil ik echt niet stappen op stukken dat je niet kan rijden

Laatst bewerkt:

Zoek wat je wilt hebben. Sorteer op prijs.
Voor een appel en een ei ben je gesteld. Heb daar destijds 3 jaar mee gereden met een broek van €30 en een wintervest van €45.

Of zoals ik hierboven schreef teamkledij van Cycling Vlaanderen of VWB ofzo.

Persoonlijk maakt mij dat allemaal niet veel uit.
Ik heb hier broeken van Bioracer, Vermarcc, een peperdure die ik heb gekregen waar de competitierenners van een lokale club mee rijden (beter als Rapha en Assos waren de woorden), goedkope van Rogelli.

Zit inderdaad verschil op. Maar mij maakt dat op de fiets allemaal niet veel uit. Die van Rogelli is duidelijk minder dan de rest, en die competitie broek duidelijk beter dan bioracer en Vermarcc. Maar om nu te zeggen dat Rogelli onbruikbaar is... Die die nog altijd aan als de rest in de was ligt.

Ook rekening houden met het feit dat niet iedereen een broek van 200€ nodig heeft natuurlijk, een zeem is vooral een persoonlijke voorkeur.

Canyon frame is EIN-DE-LIJK gemaakt en klaar om op te halen.
7 weken ofzo kwijt geweest

Heel benieuwd naar hoe hij er gaat uit zien :)

Cfr mijn voorgaande vraag, is er veel verschil tussen de Vermarc en Bioracer tenues?
Willen bij Vermac een tenue van de SPL lijn bestellen voor onze groep. Heb zelf een broek en jersey van de Spitfire reeks van Bioracer. Dus ik hoop om gewoon dezelfde maat te kunnen nemen.

Mijn Trek is na 8 maanden eindelijk bij de dealer toegekomen. Nu nog monteren en volgende week gaan afhalen. Onder voorbehoud dat ik tijd heb, want heb mijn zoontje ook.
Maar ga eindelijk terug buiten kunnen rijden :).

Terug
Bovenaan