Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We hebben hier een segmentje in de buurt die the nutcracker heet. Is maar 100 meter kasseien maar het gaat van je schaambeen tot diep in je ziel.
Ik beperk me momenteel tot ritjes langs kanaal brugge - oostende. Is maar een kort stukje kasseien, misschien 100m aan elke kant maar toch, verschoot ervan hoe goed je dat voeltToch schattig zo iemand die maagdelijk met zijn racefiets over kasseien rijdt
Racefiets en kasseien is gewoon afzien. Lagere bandendruk helpt. Kasseien vermijden nog meer
Ik weet ook niet waar je juist gereden hebt, maar rij eens over de mariaborrestraat en we spreken elkaar nog eens![]()
Is dat dat stukje daar in Plassendale?Ik beperk me momenteel tot ritjes langs kanaal brugge - oostende. Is maar een kort stukje kasseien, misschien 100m aan elke kant maar toch, verschoot ervan hoe goed je dat voelt
Aan restaurant Plassendale? Dat zijn zeer mooi gelegde kasseienIk beperk me momenteel tot ritjes langs kanaal brugge - oostende. Is maar een kort stukje kasseien, misschien 100m aan elke kant maar toch, verschoot ervan hoe goed je dat voelt

Is dat dat stukje daar in Plassendale?
Tijdens de triatlon van Brugge is daar het keerpunt.
Als je daar met je TT fiets komt afgevlogen ben je ook altijd goed dooreen geschut.
Nee aan de brug van varsenare. Aan plassendale liggen ze een pak beterAan restaurant Plassendale? Dat zijn zeer mooi gelegde kasseien![]()
We hebben hier een segmentje in de buurt die the nutcracker heet. Is maar 100 meter kasseien maar het gaat van je schaambeen tot diep in je ziel.
Dan mogen de gravelaars van hier extra dankbaar zijn voor de mooie route.Doet me denken dat ik een groep fietsvrienden “perongeluk” op de Rue Bertinchamps in Ardenelle/Gembloux gejaagd heb op 23mm bandjes. De oude Romeinse heirbaan die begint als mooie betonplaat, en dan echt gewoon een kilometers lang lint aan grove kassei wordt. Laatste keer dat ze aan mij gevraagd hebben om een route te maken.

Haha, die rijd ik echt nog cava vaak, kort genoeg om plezant te blijven, 300m heel die velo uit elkaar voelen rammelenDe Schaperstraat in Oosterzele heet op Strava The Ballshaker. Ook een klotige baan.
https://goo.gl/maps/c5i41ngNtEs7wCkMA

maar die Paddestraat heeft een plat strookje aan de zijkant zie ik?Haha, die rijd ik echt nog cava vaak, kort genoeg om plezant te blijven, 300m heel die velo uit elkaar voelen rammelen
Kasseitjes bergop heeft ook wel zijn charme vind ik, liever dan een Paddestraat ofzo, langer dan 2km aan een stuk is te veel van het goede.

maar die Paddestraat heeft een plat strookje aan de zijkant zie ik?![]()

De kemmel heb ik opgereden met een 39/25, toen ik 0 conditie had. De Kemmel is de naam puist nog niet waard.De kemmel is ook zo’n klootzak. Geraak je zelf niet boven als de kasseien glad liggen..
De Kemmel doe ik met de bakfiets!De kemmel heb ik opgereden met een 39/25, toen ik 0 conditie had. De Kemmel is de naam puist nog niet waard.
De enige klim die mij elke keer opnieuw doet huiveren is de Koppenberg. Die is 6 Kemmels en 4 Paterbergen waard.