Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wist zelfs niet dat die bestond. Dacht dat vroeger ULtegra tot 32 ging en 105 tot 34Shimano ultegra R8000 Cassette 11/34 en bijhorende derrailleur met lange kooi.
(ik weet dat er moeite is om stukken te verkrijgen , ik dacht ik zal er nog wel vroeg bij zijn maar helaas lijk niets minder waard. ik zal moeten hopen dat Mantel hun uitgerekende datums kloppen en dan snel zijn.)Officieel is het geen Ultegra, maar HG-800, wel Ultegra niveau.Ik wist zelfs niet dat die bestond. Dacht dat vroeger ULtegra tot 32 ging en 105 tot 34
Kledij kan je starten met decathlon zoals hier al gezegd is.Welke kledij, schoenen, helm en andere accessoires kunnen jullie aanraden voor een beginnende wielertoerist die niet weet of het wel een hobby voor hem is, dus er niet meteen teveel geld wil tegen smijten maar toch iets of wat deftig gerief wil.
Het is trouwens een integrated seatpost, dus vandaar dat je er een stuk moet afzagen als je het lager wilt hebben.En waar wil je precies aan zagen?
Wat ge vooral niet moet doen is de goedkoopste SPD schoenen kopen in Decathlon, 40€.
Ben daar 1 keer mee gaan spinnen en die plooiden gewoon rond mijn pedalen, die schoenzool is waardeloos.
3x gebruikt en daarna nooit meer. Dus eigenlijk weggegooid geld. Zelfs als beginner.
Da’s het zalig aan Decathlon. Je kan veel sporten “proberen” en toch specifieke gear kopen zonder veel geld kwijt te zijn.Wat ge vooral niet moet doen is de goedkoopste SPD schoenen kopen in Decathlon, 40€.
Ben daar 1 keer mee gaan spinnen en die plooiden gewoon rond mijn pedalen, die schoenzool is waardeloos.
3x gebruikt en daarna nooit meer. Dus eigenlijk weggegooid geld. Zelfs als beginner.
En ja de kledij waar ik het meest content van ben komt meestal toch niet uit den decathlon.
Maar dan betaalt ge wel 2-3x meer, al kunt ge dat ook kopen nadat ge al bewezen hebt dat ge het veel gebruikt.
Fiets ga ik overnemen van een kameraad, dit weekend gaan zien.Kledij kan je starten met decathlon zoals hier al gezegd is.
Schoenen kies je ofwel spd (beide kanten kan je Inklikken)
Of spd SL 1 kant I klikken maar is wat op een koersfiets hoort
Helm zou ik zeker aanraden een degelijke te kopen, ventilatie is echt stukken beter dan 1 van €50
Met rivale/strale bvb kost rond de €80 maar is imo 10x beter dan een giro basishelm van €50
Schoenen dacht ik die shimano RC100 te nemen.Wat ge vooral niet moet doen is de goedkoopste SPD schoenen kopen in Decathlon, 40€.
En ja de kledij waar ik het meest content van ben komt meestal toch niet uit den decathlon.
Maar dan betaalt ge wel 2-3x meer, al kunt ge dat ook kopen nadat ge al bewezen hebt dat ge het veel gebruikt.