polar bear
Well-known member
Klopt allemaal wat je zegt.Dat is super polarized
Dat wilt zeggen dat je met moeite 3u op lage intensiteit fietst, dat is niet bijster veel
Hoog intensief dan bedoel je omslagpunt en meer zeker?
Als dat werkt voor u dan moet je dat zeker doen. Maar het is wel een schoolvoorbeeld van de nadelen van zwift, een race en elke 10minuten kan je wel één rijden. Dat is tof maar dat in een schema krijgen is niet zo eenvoudig.
Wat je dan vaak ziet is dat er van schema niet veel sprake is
Wat je dan ziet is dat sommige al een jaar gewoon consistent hetzelfde presteren, enige verbetering is er niet.
Laatste maanden ook redelijk veel geluisterd naar de 'beter worden' podcast en dus weet ik wel redelijk de do's en don'ts en die zwift races passen redelijk moeilijk in een schema. Dus ik reken ze bij hoog intensief terwijl ze niet altijd zo zijn en redelijk veel rond je omslagpunt/sweetspot draaien terwijl je dit net moet vermijden. Mijn rustige ritten zijn meestal ook niet rustig genoeg waarschijnlijk. Ik heb geen vermogensmeter dus het is allemaal wat op de tast en gevoel. Mijn niveau is inderdaad het jaar rond ongeveer hetzelfde maar als je het jaar rond hetzelfde doet kun je natuurlijk weinig anders verwachten.

. Ik draag die altijd voor woon-werk (ook als windstopper) en in het weekend ook. Zelfs bij stevige buien bleef ik goed droog. Ik heb nog een jasje van agu ook, maar dan ben ik gewoon kletsnat, niet van de regen maar van het zweten.