De wielrenners/mountainbike thread (training, materiaal, kledij, etc.)

En ik die dacht dat ik deftige inbussen had :').

Toch nog eens rondkijken dan. Of ook meteen dit erbij schaffen?
Zo'n specifieke tool zou ik echt wel nooit kopen, al is het maar 17 euro.
Je hebt die normaal nooit nodig en het alternatief (een inbus met een pijp over) zou gewoon even goed moeten werken.

Ik heb inbussen van Wera (die gekleurde) en die zijn prijs/kwaliteit onklopbaar.
Je zou ook kunnen investeren in Wiha of PB Swisstools, maar dan zit je met een ander prijsniveau
 
Wat vinden jullie van deze fiets?
Bedoeling is om ermee te bikepacken en occasioneel gravelraces mee te doen.
  • Niner RLT9
  • Sram Rival mechanisch 2 x 11 : 50-34 ;11-32 (oud?)
  • Sram rival hydraulisch 160/160
  • Stans no tubes ZTR Grail wielen
Hij zegt dat ie er praktisch niet mee gereden heeft. (originele banden zitten er nog op)
Vraagprijs is min. €1600. Lijkt me een mooie prijs? Dan heb ik nog wat geld over om er een powermeter op te steken :)


Screenshot-2022-08-29-at-13-00-28-Gravel-Niner-rlt-9-Fietsen-Racefietsen-2dehands.png
 
Wat vinden jullie van deze fiets?
Bedoeling is om ermee te bikepacken en occasioneel gravelraces mee te doen.
  • Niner RLT9
  • Sram Rival mechanisch 2 x 11 : 50-34 ;11-32 (oud?)
  • Sram rival hydraulisch 160/160
  • Stans no tubes ZTR Grail wielen
Hij zegt dat ie er praktisch niet mee gereden heeft. (originele banden zitten er nog op)
Vraagprijs is min. €1600. Lijkt me een mooie prijs? Dan heb ik nog wat geld over om er een powermeter op te steken :)


Screenshot-2022-08-29-at-13-00-28-Gravel-Niner-rlt-9-Fietsen-Racefietsen-2dehands.png

Voor 200€ meer heb je natuurlijk ook wel een nieuwe grail/grizl.. En die komt met een mix van grx 810 en 600 wat volgens mij toch nog een stapje beter is dan rival (de 810 onderdelen dan)

En om te bikepacken zit je met een Grizl natuurlijk helemaal top met al die bevestigingspunten.
 
iemand die een Shimano 11-34 cassette te koop weet? Ik heb zo wat alles afgezocht wat ik ken, maar ik kan er geen vinden en mijn cassette op de gravel begint toch te verslijten precies.
 
Zijn er mensen die nog last hebben van een gevoelloze penis?

Na 30minuten is hij zo gevoelloos als het maar zijn kan.

Nochtans staat mijn zadel horizontaal.
Iemand die dit ook had en dit kunnen verhelpen heeft met een ander zadel? Zoja het welke?
 
Zijn er mensen die nog last hebben van een gevoelloze penis?

Na 30minuten is hij zo gevoelloos als het maar zijn kan.

Nochtans staat mijn zadel horizontaal.
Iemand die dit ook had en dit kunnen verhelpen heeft met een ander zadel? Zoja het welke?

Ik zou toch mijn zadel iets meer kantelen naar beneden dan. Of zo een zadel met een gleuf in kun je ook doen.
 

En nadien ook een podcast over hun voorbereiding en een recap.
Ik ga nu niet de podcast luisteren. Maar zeggen ze iets over een Waalse variant?

Uiteindelijk wel tof initiatief de flandrien challenge. Vooral omdat er ook minder bekende hellingen aangedaan worden.
 
Zijn er mensen die nog last hebben van een gevoelloze penis?

Na 30minuten is hij zo gevoelloos als het maar zijn kan.

Nochtans staat mijn zadel horizontaal.
Iemand die dit ook had en dit kunnen verhelpen heeft met een ander zadel? Zoja het welke?
zeker dat je zadel niet te hoog staat?

Op de rollen had ik er ook snel last van. Buiten niet. Ik vermoed omdat je al eens sneller uit het zadel komt.
Ondertussen een bikefit gedaan en mijn zadel staat 2 cm lager.

Ik heb wel nog niet op mijn rollen gezeten...
 
Terug
Bovenaan