polar bear
Well-known member
Niet online gezet is niet gereden zeker.Wat staat strava tegenwoordig vol van de 'even naar de winkel' ritjes.
Wie zich bezig houdt met ritjes van 4km te uploaden verdient gewoon een nekschot.
"naar de bakker" ... getoutahere
Als zoiets automatisch wordt geregistreerd door een horloge... sure. Maar om er dan nog een naam aan te geven.
Walgelijk.

Bij kortere ritten van min 10km bijvoorbeeld en ik denk eraan om het up te loaden is dat puur voor mezelf en ga ik dan ook niet openbaar plaatsen.

.