Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal wel idd 4 bevoorradingen zijn zoals bij de RVVIemand al eens de LBL challenge gereden daags voor de LBL voor de profs?
Deze cyclo wordt georganiseerd door golazo en kost 70€ voor de 255km. Op de officiële website kun je nu nog niks terugvinden wat je juist allemaal in de plaats krijgt en daarom dat ik hier eens vraag wet je van golazo of deze cyclo juist kan verwachten? Enkele vrienden zouden graag willen deelnemen en ik zou deze uitdaging ook wel eens willen aangaan. Op zijn minst verwacht ik toch 3a4 bevoorradingen voor deze prijs.
Kameraad van me heeft dat gedaan. Huilend over de finish gereden omdat het zo'n abominabel kutweer was. Doorweekt tot diep in de aambeien, handen vervrozen zodat schakelen quasi onmogelijk werd,...Iemand al eens de LBL challenge gereden daags voor de LBL voor de profs?
Ik heb deze in 2019 gereden en toen waren er 5 bevoorradingen. Standaard producten wat je op de andere Golazo evenementen vindt inderdaad, maar bij de derde bevoorrading kreeg ik toen ik ook nog sandwiches met salami en kaas.Iemand al eens de LBL challenge gereden daags voor de LBL voor de profs?
Deze cyclo wordt georganiseerd door golazo en kost 70€ voor de 255km. Op de officiële website kun je nu nog niks terugvinden wat je juist allemaal in de plaats krijgt en daarom dat ik hier eens vraag wet je van golazo of deze cyclo juist kan verwachten? Enkele vrienden zouden graag willen deelnemen en ik zou deze uitdaging ook wel eens willen aangaan. Op zijn minst verwacht ik toch 3a4 bevoorradingen voor deze prijs.
(Lifesaver op dat moment!)
Wel heel veel voldoening als je dan opgedroogd in het zonnetje Luik kunt binnenrijden. M'n gezelschap is die dag na 100km in de auto gestapt, maar voor mij was het tegelijk de beste en slechtste dag van m'n leven op de fiets. Wat een dag.
Dat is mijn plan. Idealiter vind ik eerst eens een testzadel (mijn collectie aan zadels begint hier op te lopenProbeer eens een zadel van SQ lab.

Iemand al eens de LBL challenge gereden daags voor de LBL voor de profs?
Deze cyclo wordt georganiseerd door golazo en kost 70€ voor de 255km. Op de officiële website kun je nu nog niks terugvinden wat je juist allemaal in de plaats krijgt en daarom dat ik hier eens vraag wet je van golazo of deze cyclo juist kan verwachten? Enkele vrienden zouden graag willen deelnemen en ik zou deze uitdaging ook wel eens willen aangaan. Op zijn minst verwacht ik toch 3a4 bevoorradingen voor deze prijs.
Wij mochten helemaal geen accessoires nemen. Ik denk zelfs geen drinkbushouder, niet 100% zeker.Collega wou fiets leasen met extra wielset (ipv de baggerwielen)
KBC keurt het af want 'de accessoires kosten teveel tov de fiets'![]()
Als de wielen een accessoire zijn, mag je die er dan afhalen als je de fiets terug inlevert?Wij mochten helemaal geen accessoires nemen. Ik denk zelfs geen drinkbushouder, niet 100% zeker.
Rijdt er iemand de VTT in Profondeville zondag? Ik sta aan de start voor de 100 kilometer, wat ik eigenlijk te lang vind. Maar 70 vind ik te weinig om zo ver te rijden (90')

In principe zou je alles wat mee in de lease zit moeten teruggeven als je de afkoopsom niet zou betalen.Als de wielen een accessoire zijn, mag je die er dan afhalen als je de fiets terug inlevert?![]()
De fiets komt met andere wielen heAls de wielen een accessoire zijn, mag je die er dan afhalen als je de fiets terug inlevert?![]()

WVA weet dat welIemand die weet waar en hoeveel het ongeveer kost om een helm te laten wrappen?
+ finish op +2600m hoogte. Wat een beest.Als je wilt schakelen lijkt me van nietIemand die weet of ik een shimano 11 speed r7000 cassette op mijn fietstrainer kan gebruiken met mijn 12 speed sram rival etap?
Had vroeger ook een 11 chain shimano maar recent van fiets gewisseld.
We zijn hier vandaag vanuit het Otztal naar Innsbruck gereden. Je moet goed gek zijn om te fietsen in Oostenrijk, fietspaden kennen ze hier niet dus alleman rijd hier op de hoofdwegen waar de auto´s u tegen 100kph voorbij knallen.