De wielrenners/mountainbike thread (training, materiaal, kledij, etc.)

Als het over een koersfiets gaat zou dat helemaal geen issue mogen zijn. Mijn cassette zit nu aan 16k zonder problemen.
Is inderdaad een koersfiets, vind het ook extreem rap , daarmee dat ik het even wou navragen hier.
Denk dat ik vlug eens de fietswinkel zal binnenstappen en hopen dat ze mij niets wijsmaken.
 
Is inderdaad een koersfiets, vind het ook extreem rap , daarmee dat ik het even wou navragen hier.
Denk dat ik vlug eens de fietswinkel zal binnenstappen en hopen dat ze mij niets wijsmaken.

Dat zal inderdaad wel aan (het afstellen van) uw derailleur liggen.

Slijtage van je cassette kan je trouwen ook gewoon nagaan door de staat van je kransjes te checken.
 
Dat zal inderdaad wel aan (het afstellen van) uw derailleur liggen.

Slijtage van je cassette kan je trouwen ook gewoon nagaan door de staat van je kransjes te checken.
Die zien er nog best oke uit.
Hoe kan een derailleur of versnellingen ontregeld raken ?
Is dat door het wiel er op een foute versnelling op te leggen of andere zaken ?
 
Goh, ik lees nogal tegenstrijdige berichten daarover. Ik heb geen schuurplekken, maar ontstoken haarzakjes.
Alleszins het proberen waard. Ik had vroeger ook last bij langere ritten maar met chamois creme alleszins veel aangenamer en zelden nog last.

Gewoon wat raar om op een zaterdagochtend bij het aankleden uw ballen in te smeren met een witte creme, mijn vrouw moet zich toch ook soms afvragen waar ik allemaal mee bezig ben.
 
Alleszins het proberen waard. Ik had vroeger ook last bij langere ritten maar met chamois creme alleszins veel aangenamer en zelden nog last.

Gewoon wat raar om op een zaterdagochtend bij het aankleden uw ballen in te smeren met een witte creme, mijn vrouw moet zich toch ook soms afvragen waar ik allemaal mee bezig ben.
Ik vraag me dat toch ook af se, uw ballen?
Het dient voor uw billen
 
Ik heb het ook wel echt nodig tegen wondjes veroorzaakt door wrijving aan de binnenkant (duh!) lies. Tot nu toe heb ik nog geen enkel zadel gevonden waarbij ik dergelijke schuurplekken niet heb. Ik gebruik het wel quasi enkel op meerdaagse ritten, maar dan nog kan het verschrikkelijk pijnlijk worden. Vorige maand een event gereden, en de laatste 2 dagen op ibuprofen wegens teveel zadelpijn....
Pijn aan je zitbotjes, daarvoor zal ceme niet helpen.
Ik gebruik bumbutter, nooit assos geprobeerd. Zal wel ongeveer hetzelfde zijn.
 
Ik heb het ook wel echt nodig tegen wondjes veroorzaakt door wrijving aan de binnenkant (duh!) lies. Tot nu toe heb ik nog geen enkel zadel gevonden waarbij ik dergelijke schuurplekken niet heb. Ik gebruik het wel quasi enkel op meerdaagse ritten, maar dan nog kan het verschrikkelijk pijnlijk worden. Vorige maand een event gereden, en de laatste 2 dagen op ibuprofen wegens teveel zadelpijn....
Pijn aan je zitbotjes, daarvoor zal ceme niet helpen.
Ik gebruik bumbutter, nooit assos geprobeerd. Zal wel ongeveer hetzelfde zijn.

Had ik ook tot ik mijn zadel eens een halve cm naar beneden gedaan heb. Nergens nog last van.
 
Ik heb het ook wel echt nodig tegen wondjes veroorzaakt door wrijving aan de binnenkant (duh!) lies. Tot nu toe heb ik nog geen enkel zadel gevonden waarbij ik dergelijke schuurplekken niet heb. Ik gebruik het wel quasi enkel op meerdaagse ritten, maar dan nog kan het verschrikkelijk pijnlijk worden. Vorige maand een event gereden, en de laatste 2 dagen op ibuprofen wegens teveel zadelpijn....
Pijn aan je zitbotjes, daarvoor zal ceme niet helpen.
Ik gebruik bumbutter, nooit assos geprobeerd. Zal wel ongeveer hetzelfde zijn.

Probeer eens een zadel van SQ lab :).
 
Het dient voor ballen noch billen, maar voor de lies en perineum
Het dient in principe voor elke plaats in uw broek waar huid in contact is met de broek en waar er schuring kan zijn.
Vaak is dat de plooi tussen bil en been, lies en tussen bilnaad en balzak.
Het houdt de huid zacht en droog.
 
Ik vraag me dat toch ook af se, uw ballen?
Het dient voor uw billen

vlaamse-regering-da-gade-gij-ni-bepale.gif
 
Terug
Bovenaan