StruikGewas
Well-known member
Ik heb daar een testrit mee gedaan met die nieuwe naafversnelling. Ik vond dat constant tikken verschrikkelijk irritant.Ik heb een stadsfiets met riemaandrijving en een Nexus 8 naaf. Waarom moet je bij zo'n naaf de benen stilhouden bij het schakelen (het tegengestelde van een derailleur dus)?
Ik tag alvast even @Mr.Fingers
Heb jij dat ook?



…