Iets helemaal anders dan ontploffende bidons... 
Ik ben aan het zien om de banden op mijn koersfiets te vervangen. Op dit moment liggen er nog de originele 28mm Bontrager R1 Hard-Case Lite banden op, geleverd bij aflevering van mijn fiets. De 28mm bandbreedte wil ik wel behouden, de banden zelf kunnen wel beter denk ik.
Iemand goede aanraders? Of ga ik gewoon voor Continental GP5000's?

Ik ben aan het zien om de banden op mijn koersfiets te vervangen. Op dit moment liggen er nog de originele 28mm Bontrager R1 Hard-Case Lite banden op, geleverd bij aflevering van mijn fiets. De 28mm bandbreedte wil ik wel behouden, de banden zelf kunnen wel beter denk ik.
Iemand goede aanraders? Of ga ik gewoon voor Continental GP5000's?



