poeperman
Well-known member
"mijn tanden trillen eruit"Fantastisch, eigenlijk.
Het bolt heel soepel, dat frame doet goed zijn best om schokken en road buzz eruit te filteren. Voorlopig nog op de 25mm stock bandjes (met binnenbanden), ik gok dat het comfort nog zal stijgen met 28mm bandjes.
Daarnaast voelt het wel als een echte racer, dat zit dus wel snor.
Zoals verwacht: de stock wielen zijn niet echt fantastisch; heel zwaar. Dat is een puntje voor de toekomst.
Stock 105 aandrijving, werkt perfect, zou het niet anders willen.
Aangaande kabels door de headtube: tsja, dat zie je niet wanneer je erop zitIk heb er toch zeker geen last van. Ik vind het een ronduit schitterend frame
dixit @thomasv tijdens zijn maiden voyage vorig weekend - terwijl ik op mijn Endurace met carbon hoops niet eens doorhad dat we over kasseien aan het rijden waren
Baas < boven baas < Canyon
Ik heb er toch zeker geen last van. Ik vind het een ronduit schitterend frame




). Blijkt dat verschillende bronnetjes daar van nature bruisend zijn. Toen ik na een paar kilometer met mijn tanden mijn bidon opentrok ontplofte ze ook ver in mijn gezicht 
