B - MAXX
Active member
Gaat bij mij ook met ups en downs. Nu weer even op een high. Gisterenavond stond ik te springen om 2u alleen te gaan gravelen. Ik merk dat de vorm goed zit, iedereen er met gemak op leg in groeprides en dat maakt het dan nog leuker en geeft nog meer zin om te trainen. Heel de winter ook doorgereden op Zwift, en wat betreft 'winter miles, summer smiles' klopt het helemaal.Ik herken me zelf hierin. Ik zit zo'n beetje in de fase dat ik wel nog fiets maar me afvraag of ik het eigenlijk wel nog graag doe. Met andere een cyclo meerijden vind ik nog altijd tof en daar zie ik naar uit . Maar dat alleen gaan rijden voor een uur of 3-4 is echt iets waar ik nu toch tegen op zie. Ik heb daar de laatste 5 jaar weinig last van gehad maar dit jaar valt het me toch echt wel op. Normaal rijd ik in de winter af en toe op de rollen maar ook dat was dit jaar heel wat minder. Bijkomend gevolg is dat het dan ook wat minder gaat fysiek en nog minder leuk wordt... Het goede weer helpt nu wel weer om ietwat in gang te schieten du wie weet komt er een enorme boost in de zomermaanden![]()
In downs krijg ik mezelf echt ni opgepept om die fiets op te springen en hang ik savond alleen maar in de zetel. Als ik dan na een aantal weken mijn activity log bekijk op Strava denk ik, "ok, genoeg getapered", er terug in vliegen. En dan komt de goesting gaandeweg meestal wel terug.

.