Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Oei ik wist niet dat het kunnen verslepen van een file naar een folder arrogant isBij zoveel arrogantie moest gewoon een grote neus horen.
Goeie kuiten wel! Tikkeltje jaloers

En dan zie je nog niet wat er in de broek zit, dan zou je pas jaloers zijn!Idd deftige poten. Vergeleken met mijn klimmersbenen waarmee ik dan nog niet eens kan klimmen ben ik ook wel jaloers op.
Puuuut, ik had nog een banaan vastDen Airjinx halen we er zo uit gelukkig!
Het obligate bierbuikje is zeker aanwezig, matcht mooi met de pinarello!
Hand achter de rug, waarschijnlijk een pannekoek erin
De star wars dude is precies wel iemand die ervoor gaat.
Staat messcherp zo te zien![]()

Of hij traint alles stiekemPuuuut, ik had nog een banaan vast
Het zal vermoedelijk verbazen maar Star Wars dude heeft na vandaag de volle 1200km op zijn strava staan. He was born ready.

Da's omdat hij nog niet weet of hij wielrenner of voetballer wil zijn aan de kousen te zien.Puuuut, ik had nog een banaan vast
Het zal vermoedelijk verbazen maar Star Wars dude heeft na vandaag de volle 1200km op zijn strava staan. He was born ready.
Puuuut, ik had nog een banaan vast

Hij kan wel voor doelpaal spelen dat kloptDa's omdat hij nog niet weet of hij wielrenner of voetballer wil zijn aan de kousen te zien.
Ik heb een lange broek van ekoi. Maten zijn de "normale" maat. Zeem is goed, beter dan la passione minder dan bioracer.Iemand ervaring met bib shorts van Ekoï? Deftige kwaliteit en komen de maten wat overeen met wat ze aanraden op de site?
Op de foto net nietIk denk dat we na 539 pagina’s kunnen concluderen dat het vooral erg persoonlijk is en iedereen favorieten heeft.
En dat Assos er met kop en schouders boven uitsteekt.

Afgelopen week rond Leuven was dat![]()

Zelf geen ervaring mee maar op weightweenie slaan ze je er mee rond de oren. Iets anders als orange seal gebruiken is daar heiligschennisIemand ervaring met Orange Seal?
Dit werd me aangeraden door mijn FM, maar ik kende het niet echt (alleen eens van
gehoord).
Enkele webshops afgegaan, blijkbaar is dat quasi nergens meer leverbaar?

Echte weightweenies gebruiken geen sealant zou ik denkenZelf geen ervaring mee maar op weightweenie slaan ze je er mee rond de oren. Iets anders als orange seal gebruiken is daar heiligschennis![]()