De wielrenners/mountainbike thread (training, materiaal, kledij, etc.)

Naast een obese pinarellorijder ziet alles er natuurlijk scherp uit, maar geef star wars man eens een boterham of 10 seg, zo scherp :unsure:

Den Airjinx halen we er zo uit gelukkig!
Het obligate bierbuikje is zeker aanwezig, matcht mooi met de pinarello!
Hand achter de rug, waarschijnlijk een pannekoek erin :P

De star wars dude is precies wel iemand die ervoor gaat.
Staat messcherp zo te zien :P

Den Airjinx halen we er zo uit gelukkig!
Het obligate bierbuikje is zeker aanwezig, matcht mooi met de pinarello!
Hand achter de rug, waarschijnlijk een pannekoek erin :p

De star wars dude is precies wel iemand die ervoor gaat.
Staat messcherp zo te zien :p
Puuuut, ik had nog een banaan vast :tongue:

Het zal vermoedelijk verbazen maar Star Wars dude heeft na vandaag de volle 1200km op zijn strava staan. He was born ready.

Puuuut, ik had nog een banaan vast :tongue:

Het zal vermoedelijk verbazen maar Star Wars dude heeft na vandaag de volle 1200km op zijn strava staan. He was born ready.

Waarschijnlijk amper iets op Strava gezet dan :P
Dan zal hij zeker wel een andere sport fabriek beoefenen. Ziet er echt wel heel scherp uit!

Maar jij ook hoor, proper de benen geschoren. Netjes!

Ik denk dat we na 539 pagina’s kunnen concluderen dat het vooral erg persoonlijk is en iedereen favorieten heeft.

En dat Assos er met kop en schouders boven uitsteekt.

Zijn hier mensen met interesse om op 19 juni de BXL Tour mee te rijden?
Ik heb em in 2020 (toen nog in september) gereden en dat was best een leuk event: een dik uur full gaz op een volledig afgesloten parcours dwars door Brussel. Mijn conditie is wel redelijk shit maar voor een uurke kan ik dat wrs nog wel enigszins wegmoffelen :unsure:

Iemand ervaring met Orange Seal?
Dit werd me aangeraden door mijn FM, maar ik kende het niet echt (alleen eens van
gehoord).
Enkele webshops afgegaan, blijkbaar is dat quasi nergens meer leverbaar?

Het goede nieuws:
Weer schoon fietsweer vandaag.

Het slechte nieuws:
Mij prestatieniveau over het algemeen nog steeds matig tot zwak :D

Hoe ze het doen is me een raadsel, maar voor de derde keer besteld bij Bikester, en voor de derde keer miserie: een onderdeel waarvan enkel de verpakking geleverd is. Een verpakking van doorzichtige plastiek op de koop toe, en om het helemaal af te maken is het dan nog iets dat ik twee keer besteld had. Echt wel elke keer prijs bij die bende kwasten tot nu toe.

Iemand ervaring met Orange Seal?
Dit werd me aangeraden door mijn FM, maar ik kende het niet echt (alleen eens van
gehoord).
Enkele webshops afgegaan, blijkbaar is dat quasi nergens meer leverbaar?
Zelf geen ervaring mee maar op weightweenie slaan ze je er mee rond de oren. Iets anders als orange seal gebruiken is daar heiligschennis 😀

Terug
Bovenaan