De wielrenners/mountainbike thread (training, materiaal, kledij, etc.)

Gisteren voor de eerste keer met mijn Bioracer Epic bibshort gereden, had deze tijdens Black Friday nog gekocht.
Deze broek is veruit mijn nummer 1.
Fantastiche broek, zeer aangename fit.

Zal ik meekomen dan, ik lijk wel op mijn avatar :unsure:
moet je uw avatar wel nog even veranderen naar deze natuurlijk :P

dik-900x600.jpg

We zullen deze zomer eens ergens een gravel gathering organiseren en eens samen een rit rijden... dat gaat me ook een bont allergaartje worden :unsure:
pennyfarthing.jpg

Ik ga enkel mee als we KOMmetjes pakken !
Das natuurlijk niet eerlijk, met die fietspositie ben je al half boven voor je begint :unsure:

Dit weekend aan de start op de MTB wereldbeker manche van Albstadt : Tom Pidcock en Eli Iserbyt

Nog eens kijken dan :)

Dit weekend aan de start op de MTB wereldbeker manche van Albstadt : Tom Pidcock en Eli Iserbyt

Nog eens kijken dan :)
Ah merci voor de tip. 'k ga het ook opzetten.

Kleine update hier: Cortisone in de knie. Verder geduld blijven oefenen.
Ik doe al elke dag een regendans voor hondenweer, maar de goden willen er niets van weten.
Bijzonder frustrerend om niet te kunnen fietsen wanneer het zulk prachtig en droog weer is.

Ah merci voor de tip. 'k ga het ook opzetten.

Kleine update hier: Cortisone in de knie. Verder geduld blijven oefenen.
Ik doe al elke dag een regendans voor hondenweer, maar de goden willen er niets van weten.
Bijzonder frustrerend om niet te kunnen fietsen wanneer het zulk prachtig en droog weer is.
Waarom cortisone? Dit raden ze toch af omdat dit slecht is voor kraakbeen?

Vorige week mijn jaarlijkse inspuitingen met hyaluron in beidde knieën laten zetten. Last in knieën blijft nu weer langer weg. En weer vele euros lichter. 😅

Omdat het wel sterk ontstekingsremmend is. Die ene spuit zou meer helpen dan kwaad doen... hoop ik :)
Ik kan ook maar doen wat de dokter voorstelt

Terug
Bovenaan