De woensdagavond-bikers hebben een eerste keer gebold. Rondje Overijse - NethenNog eens naar zolder geweest, was 3 jaar geleden.
Bochten nog wat werk aan, zeker als ik in heel snelle groepjes zat![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De woensdagavond-bikers hebben een eerste keer gebold. Rondje Overijse - NethenNog eens naar zolder geweest, was 3 jaar geleden.
Bochten nog wat werk aan, zeker als ik in heel snelle groepjes zat![]()

Wie zijn dat?De woensdagavond-bikers hebben een eerste keer gebold. Rondje Overijse - Nethen![]()
Was leuk ritje.

Oei, zo een fake Eveline profiel? Vroeg hij achter specifieke kousen?Was leuk ritje.
Kleine spoiler, Airjinx lijkt allesbehalve op zijn avatarfoto![]()

Was leuk ritje.

Zal ik meekomen dan, ik lijk wel op mijn avatarVerdomme. Wou juist eens meerijden![]()

moet je uw avatar wel nog even veranderen naar deze natuurlijkZal ik meekomen dan, ik lijk wel op mijn avatar![]()

Das natuurlijk niet eerlijk, met die fietspositie ben je al half boven voor je begint![]()
Ik ga enkel mee als we KOMmetjes pakken !

Ah merci voor de tip. 'k ga het ook opzetten.Dit weekend aan de start op de MTB wereldbeker manche van Albstadt : Tom Pidcock en Eli Iserbyt
Nog eens kijken dan![]()
Zeer, zeer jammer.Was leuk ritje.
Waarom cortisone? Dit raden ze toch af omdat dit slecht is voor kraakbeen?Ah merci voor de tip. 'k ga het ook opzetten.
Kleine update hier: Cortisone in de knie. Verder geduld blijven oefenen.
Ik doe al elke dag een regendans voor hondenweer, maar de goden willen er niets van weten.
Bijzonder frustrerend om niet te kunnen fietsen wanneer het zulk prachtig en droog weer is.

Hoop dat je er goed en lang geholpen mee bent.Omdat het wel sterk ontstekingsremmend is. Die ene spuit zou meer helpen dan kwaad doen... hoop ik
Ik kan ook maar doen wat de dokter voorstelt