Voet aan grond moeten zetten?Vandaag de koppenberg eens opgereden. Dacht dat mijn fysiek terug de goede kant op ging... Ik sta sinds vandaag weer met de voetjes op de grond.![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voet aan grond moeten zetten?Vandaag de koppenberg eens opgereden. Dacht dat mijn fysiek terug de goede kant op ging... Ik sta sinds vandaag weer met de voetjes op de grond.![]()

Dit niet. Maar laten we zeggen dat ik nog wat te veel gewicht moet mee sleuren en ik geen klimmers type ben.Voet aan grond moeten zetten?![]()

De koppenberg dat is niet klimmen ehDit niet. Maar laten we zeggen dat ik nog wat te veel gewicht moet mee sleuren en ik geen klimmers type ben.![]()

Valt mee, ne collega van mij is vorige zomer met zijn stuur blijven hangen achter een paaltje. Goe gevallen en schouderblad gebrokenDie dekselse brede sturen he, 1 keer in draad blijven hangen en 1 keer tegen beton paaltje dat scheef stond en ik niet gezien heb. Stuur licht beschadigd en handvat stukje eruit![]()

). Helm was toen ook gebarsten en ze hebben wat stukjes beton uit mijn vel moeten plukken.
.alles pastThx 50 euro 'bespaard', 2 truitjes, 2 broeken en onderlijveke besteld
Hopelijk juiste maat(truitjes M, broek L)

En gij post dat als de kijkdag al geweest is, jij snoodaard!Mocht iemand nog iets fiets-gerelateerd nodig hebben: vanavond loopt de openbare verkoop af van de inboedel van het failliete Velo-loft (bmc / giant winkel van Rik Verbrugghe en Claudia Van Avermaet)
https://www.openbare-verkopen.be/veiling/véloloft-voorraad-atelier?g[0]=field_lot_number_index:290

Ik wist zelfs niet dat ze de boeken hadden toegedaan, ik kwam het toevallig tegen.En gij post dat als de kijkdag al geweest is, jij snoodaard!
Heb nog een helm nodig dus kan nog interessant zijn als ik mijn maat nu eens wist he![]()
Puur naar prestaties zal de goedkopere fiets niet zo gigantisch veel trager zijn.Cheap bike vs Exspensive bike, dus tis niet altijd wie er op de fiets zit![]()
Het verschil zal enkel maar kleiner worden natuurlijk.Had zen vergelijking van een fiets van €1500 tot €2000 tov die van €15000 gewoon veel interesanter gevonden.
Nu kopen ze daar de grootste brol die er is. Niet eens remhendel shifters. Dezelfde groep als op de gratis fietsen van de ziekenkas, ...
Er zijn veel fietswinkels met problemen hoor, er is niets verkrijgbaar...Ik stel voor dat die nooit meer in de buurt van een bedrijf komen. In corona tijden failliet gaan als fietsenwinkel.