de Waaslandwolf
Well-known member
Er öffnet immer im Deutsch für michBuiten dat dat ook weer zo'n kutsite is die standaard in het Frans opent als je vanuit België surft![]()

Vijf minuten geleden ook weer veel te veel besteld daar. Geen klachten van.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er öffnet immer im Deutsch für michBuiten dat dat ook weer zo'n kutsite is die standaard in het Frans opent als je vanuit België surft![]()

Teveel steile hellingen voor mijn meugNog iemand morgen de Phillipe Gilbert?
A parcours is anders want Valkenrots zat er vroeger ook in dacht ikmwah, alleen redoute is tegenvaller![]()

Succes morgen! Ik heb heel leuke herinneringen aan de Gilbert classic. Heb de 150km gereden, ‘s ochtends mist en 1 graad maar na een uur kwam de zon erdoor en was het genieten.Nog iemand morgen de Phillipe Gilbert?
Dat is quasi allesahja de Muur zat er ook in, mijn doel is Gilbert volgen tot voet Redoute

is nu een vernieuwd parcour dus weet niet als die jij bedoelt er nog in zitSucces morgen! Ik heb heel leuke herinneringen aan de Gilbert classic. Heb de 150km gereden, ‘s ochtends mist en 1 graad maar na een uur kwam de zon erdoor en was het genieten.
Er zat op een gegeven moment wel een heel gevaarlijk stuk in waar je komende van een afdaling scherp rechts moest afdraaien om dan een stuk van 15% ofzo te doen, weet helaas niet meer waar dat exact was.
Als je daar niet goed schakelt ben je gezien.
Hem er af rijden dan?Ik ga morgen ook, al is mijn doel niet Gilbert volgen![]()

Ik heb mtb handschoenen die hebben wat meer demping bij Van Eyck gekochtEind deze maand ga ik de Smugglers Path rijden (gravel).
Ik kreeg van iemand de tip/raad om af en toe handschoenen te dragen om de schokken/wrijvingen wat te absorberen.
Ik draag normaal alleen handschoenen bij koud weer…
Iemand ervaring met een goed ademende handschoen voor (hopelijk) warmer weer?
. Het parcours was wel ferm de moeite, 1350hm op 63km. Al bij al zat ik er niet zo mee om af en toe extra rust te pakken. Die op zijn witte Scott?Dat zou goed kunnen. We waren met 3 en ene had al enkele weken niet meer op zijn fiets gezeten. Gezien het zware parcours betekende dat dus wel vrij vaak wachten. Het parcours was wel ferm de moeite, 1350hm op 63km. Al bij al zat ik er niet zo mee om af en toe extra rust te pakken.
Ik ben overal goed door gekomen, maar in '19 moet het geweest zijn heb ik ook in de draad gehangen op de TT van Overijse. Nu moesten we een scherpe bocht nemen net voor de golf, toen kwamen we van rechtdoor en dacht ik op snelheid wel tussen de paaltjes door te geraken. Bleek van niet.

. Ik neem geen risico meer met paaltjes.