Monkytiger
Well-known member
Gisteren tweede rit buiten van het jaar, 85km van eke naar koksijde. Gelukkig wind mee of ik was nog niet aangekomen 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Uw 1500km en de 1500km van Wout Van Aert zijn natuurlijk niet dezelfdeDe sponsor moet kunnen volgen he
Vraag me af wat ze er daarna mee doen want op kunnen die toch niet zijn...

Na een paar maand zit er toch behoorlijk wat donkere wax op, niet?Mag je er niet afhalen. Dat is net de bedoeling dat je een hele waxlaag opbouwt. Ik ga er gewoon eens over met een droge doek.
Water ook vermijden want dan spoel je ook weer de wax weg.
Eigenlijk niet.. Met een doek eens erover gaan en die is proper. De buitenkant van de ketting is zelfs nooit vuil van mij.Na een paar maand zit er toch behoorlijk wat donkere wax op, niet?
Goed met een droge doek afkuisen en met een borstel.Na een paar maand zit er toch behoorlijk wat donkere wax op, niet?
We zijn niet allemaal dutskes zoals u, 300w dat is sub FTPUw 1500km en de 1500km van Wout Van Aert zijn natuurlijk niet dezelfde
Jij trekt misschien sporadisch eens 300watt, bij Wout is 300watt even losspinnen, die ketting die krijgt trekkrachten te verduren dat het geen naam heeft
Plus zij rijden op dura-ace kettingen als ik mij niet vergis, die slijten ook al iets sneller maar zijn wel lichter.
Dat is inderdaad sub FTP bij Wout Van Aert jaWe zijn niet allemaal dutskes zoals u, 300w dat is sub FTP

Bij mij ookDat is inderdaad sub FTP bij Wout Van Aert ja![]()

380 daar lacht hij meeWva ftp is gewoon 380+ hoor. Met dan nog kilo's teveel is onze 300 en een scheet eigenlijk nog een wereld van verschil met zo'n mannen.
Dat gezegd zijnde. Ik zit op 1300km met nieuwe fiets (ntr ook andere km's gedaan). Ik dzxht toch te wachten tot 2k minimaal om ketting te vervangen?

Eigenlijk is dat fenomenaal en ondenkbaar voor een normale mens.Haha voilà. Ik was bewust heel bescheiden omdat ik nooit iets van exacte waardes heb gehoord of gelezen.
Geschift als die 480w klopt. Wil hem wel eens het werelduurrecord van Campenaerts zien aanvallen à fin de carrière.![]()
Dit dus...Mag je er niet afhalen. Dat is net de bedoeling dat je een hele waxlaag opbouwt. Ik ga er gewoon eens over met een droge doek.
Water ook vermijden want dan spoel je ook weer de wax weg.
Toen ik koerste sprak men van EZC hebben minstens 5w/kg nodig om deftig mee te koersen, bij de profs gaat dat naar 5,5 en meer om alleen al een contract te krijgen. Tietema had in de voorbereiding 380 wat ftp ong of net geen 5 w/kg en dat zou nu ook wel richting de 400 watt moeten gaan en die komt er bij de profs totaal niet aan te pas.Betere EZC hebben FTP + 400 (met dat gewicht van WVA) dusja
Hmmm..Dit dus...
Voor je uw fiets wast moet je een squirt ketting er ook eigenlijk afhalen. Want anders spoel je alle wax gewoon weg.
Als uw wax echt vuil blijft. Ketting niet goed genoeg ontvet?
Als daar modder enzo ophangt, dat valt er de volgende rit gewoon af.
Met alles vernieuwen bedoel je gewoon je ketting hoop ik?Mijn Canyon ligt al 2j zelfde ketting/tandwielen op maar gebruik hem alleen bij goed weer , nooit in regen mee gefietst en mijn tester zegt dat ketting nog net goed is maar ga een van deze wel alles vernieuwen
Uw ketting geeft dus geen vuil af als je eraan komt?Met alles vernieuwen bedoel je gewoon je ketting hoop ik?
Mijn wax ketting wordt ook wel vuil aan de buitenkant, ik moet wel eerlijk toegeven dat ik daar vrijwel nooit over ga met een doekje. Voor de duidelijkheid: vuil qua uitzicht, niet dat het vuil afgeeft als je er aan komt.
Bij mij ook niet. Ik gebruik smeltwax (receptje met teflonpoeder en molybdeendissulfaat). EpicUw ketting geeft dus geen vuil af als je eraan komt?
Ketting/cassette want die heeft ook wat te verduren gekregenMet alles vernieuwen bedoel je gewoon je ketting hoop ik?
Mijn wax ketting wordt ook wel vuil aan de buitenkant, ik moet wel eerlijk toegeven dat ik daar vrijwel nooit over ga met een doekje. Voor de duidelijkheid: vuil qua uitzicht, niet dat het vuil afgeeft als je er aan komt.