Naar 1 seconde waarde moet je sowieso nooit kijken, daar kan veel te snel foutmarge opzitten. Zou heb ik een 1" van 1240w, ooit in 2019 "getrapt", is duidelijk een fluke.Alright dus al niet geheel abnormaal die waarden. Ik ging er altijd van uit dat de 1 seconde waarde makkelijk 20-30% hoger lag dan de 5, of toch zeker de 10 seconden waarde.
Het rare is dan nog dat die 20s waarde van vandaag is nadat ik gisteren 25km TT heb gereden én 8km tempo run heb gedaan. Dus bezwaarlijk fris. Toch krijg ik die 1s waarde niet hoger als mijn benen wel fris zijn. Misschien doe ik iets mis qua techniek.
5s 981w
10s 939w
15s 918w
20s 885w
Het lijkt me ook logisch dat die waardes vrij vlak zijn. Je gaat een sprintje vol aan en kan dat een seconde of 15 echt op niveau volhouden. Profs gaan ook liefst aan op 200 a 250m van de meet, tegen 60 per uur is dat dus max 15 seconden.

. Ik zal de route later weleens rijden, al kan ik me niet voorstellen dat ze de moeite is, ze passeert precies zelfs door mijn straat.
.
.

. Gelukkig konden we daar nog door. Op andere stukken wel voet aan grond moeten zetten. Er is precies toch aardig wat volk post corona beginnen mtb'n die nog wat aan hun techniek moeten werken.