Str8_6
Well-known member
En een beetje poeder onder mijn neus doen.Of zoals de echte. Dat poeder in een ziplock zakje en zo meenemen.
Wedden dat ze op je werk nogal gaan kijken als jij met dat zakje wit poeder passeert![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En een beetje poeder onder mijn neus doen.Of zoals de echte. Dat poeder in een ziplock zakje en zo meenemen.
Wedden dat ze op je werk nogal gaan kijken als jij met dat zakje wit poeder passeert![]()
Ik vrees inderdaad dat je met een bidon niet door de ruit geraakt.

Euh, je hebt ook gewoon potjes daarvoor hoorOf zoals de echte. Dat poeder in een ziplock zakje en zo meenemen.

Het zal je leren om niet zelf kabels te steken!Mijn vriendin had haar fiets hier in de buurt binnengestoken voor een 'klein onderhoud' (en vervangen van derailleurkabels), maar nu heeft die pipo de ketting (die ik 'gesquirt' had') volledig ingevet met gewone fietsolie (of anders gezegd: vuiligheid).
![]()

Vandaag mijn fietsbel verloren. Tips voor een nieuwe?

Het zal je leren om niet zelf kabels te steken!![]()
.baggicase
.75 en de rest. 85€ voor de L die je tegenwoordig nodig hebt om er een smartphone in te krijgen.Feit! Ik heb al eens de remkabels vervangen voor mijn eigen fiets (doorheen het frame), dus derailleurkabels zou mij ook nog moeten lukken dan.
Er moest evenwel ook aan de voorderailleur gesleuteld worden, en dat is het ver het enige dat ik nog niet onder de knie heb. Onlangs op mijn eigen fiets wat verprutst.
Zie ik nu goed dat dat ding minstens 75 euro kost? Die hebben zelf een 'case' gemaakt voor een mondmasker.
Vriend van mij gebruikt deze en is daar wel tevreden van (en nog wel betaalbaar eigenlijk voor Rapha te zijn).
75 en de rest. 85€ voor de L die je tegenwoordig nodig hebt om er een smartphone in te krijgen.
Die rapha, past die makkelijk in een fiets shirt? Op foto's is dat altijd moeilijk in te schatten hoe groot het is.
Fietskameraad heeft die ook, maar ik vind die wel nogal lomp. Past in een shirt uiteraard, maar je rijdt best rechtstreeks door naar Parijs om de klokken te gaan luiden.Ja, want is er voor gemaakt. Waarschijnlijk zal je ook wel de large versie nodig hebben (wel zelfde prijs).