de Waaslandwolf
Well-known member
Hopla, nieuwe kader is er! Nu nog wat onderdelen bij elkaar scharrelen, wielen maken en alles in elkaar gooien. Hopelijk klaar begin mei.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke kader heb je gescoord?Hopla, nieuwe kader is er! Nu nog wat onderdelen bij elkaar scharrelen, wielen maken en alles in elkaar gooien. Hopelijk klaar begin mei.
Chiru Divider, nieuwste model dat er wel merkbaar anders uitziet dan zijn voorgangers.Welke kader heb je gescoord?
Dat is een heel cool frame!Chiru Divider, nieuwste model dat er wel merkbaar anders uitziet dan zijn voorgangers.
Heb mij ingeschreven voor de SRMR.Dat is een heel cool frame!
Doe je er ook bikepacking races mee?
Zal in de toekomst wel vaker gebeuren.Bij mij werkt dat goed, maar ik ben niet van het bosaap type qua beharing.Zijn er mensen die ervaring hebben met een Philips OneBlade voor het trimmen/scheren van de beentjes?
Er lijkt inderdaad iets fout te zijn met RWG, het werkt hier ook niet.Zijn er nog die problemen hebben om hun GPX te downloaden vanaf ridewithgps.com? Als ik bij de route op 'GPX-bestand exporteren' klik, kom ik op een blanco pagina terecht in plaats van dat de download start. Zowel in Chrome als in Safari hetzelfde probleem.
Ja ik doe dat na de winter en daarna gebruik ik de mesjes van vriendin dat is imo aangenamerZijn er mensen die ervaring hebben met een Philips OneBlade voor het trimmen/scheren van de beentjes?

Ik heb nog een Edge 810 dus dat zal niet lukkenEr lijkt inderdaad iets fout te zijn met RWG, het werkt hier ook niet.
Ik moet zeggen dat ik daar ook nooit GPX'n download. Als je een Garmin hebt heb je een IQ app van RWG, gewoon de app openen op je Garmin en je kan je laatst getekende route starten. Fluitje van een cent.

Je kan toch routes die op uw gsm staan zo sturen naar uw Wahoo, zonder effectief verbonden te zijn met de wifi? Of als het enkel dat probleem is, gewoon aan de PC hangen en de .gpx in de folder 'routes' slepen?Mijn Wahoo Elemnt Bolt heeft het na al die jaren begeven. Kan af en toe verbinden met mijn gsm, maar nooit met de wifi, dus kan geen routes meer uploaden
![]()
Lukt alleszins niet. Blijft constant wifi zoeken en blijft niet verbonden met de app ook niet. Geeft trouwens ook een BT error.Je kan toch routes die op uw gsm staan zo sturen naar uw Wahoo, zonder effectief verbonden te zijn met de wifi?

Tenzij je een bosaap bent heeft dat haar volgens mij vrij weinig invloed op het bruinen.Benen scheren. Doen de meeste dit?
Ik zou het gewoon doen om mijn benen wat beter te laten bruinen. Niet voor het aerodynamisch voordeel![]()