Het mentale front is ook belangrijk he.Van den après wordt je helaas niet beter![]()
Ik kom nu toch al ettelijke jaren op die tt, het parcours was toch wel heel matig. Jaar na jaar mogen de organisaties minder en minder
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het mentale front is ook belangrijk he.Van den après wordt je helaas niet beter![]()
.Het mentale front is ook belangrijk he.
Ik kom nu toch al ettelijke jaren op die tt, het parcours was toch wel heel matig. Jaar na jaar mogen de organisaties minder en minder.

Geen privé, maar dat was de voorbije jaren ook niet. Als ik vergelijk met 2020 dan zie ik in Bertembos verschillende stukken waar men op de dreef blijft ipv een kleiner wegje te kiezen. Ook in Meerdaelbos zie ik meer dreven.Tot eerste bevoorrading vond ik het wel ok omdat ik daar niet zoveel kom.
Maar de rest was idd bekend terrein
Geen enkel privé stuk ook als ik het goed heb?
9 euro is dan idd wel veel imo![]()
Geen privé, maar dat was de voorbije jaren ook niet. Als ik vergelijk met 2020 dan zie ik in Bertembos verschillende stukken waar men op de dreef blijft ipv een kleiner wegje te kiezen. Ook in Meerdaelbos zie ik meer dreven.
9 euro is inderdaad wel een stevige prijsstijging maar nog altijd klein bier tov vele andere organisaties. Tijdens de apres was er iemand bezig dat hij binnenkort de graveride in Sint-Joris-Weert ging meedoen, 22 euro. In April is het ook in Kortenberg, 28 euro. Dat is dan allemaal online te boeken (komen nog kosten bij). Als je een beetje wil afwachten wat voor weer het is betaal je de dag zelf nog meer, of je kan een annulatieverzekering nemen, uiteraard ook bij te betalen.
Ik betaal liever meer aan een lokale organisatie als vandaag dan geld te geven aan Golazo & co.
)Vandaag stond bij geen van beide op kalender; die van oud-heverlee op beideVWB en CyclingVlaanderen hanteren volgens mij een maximumprijs? En deze organiseren buiten die organisaties?

Vroeger was het inderdaad max 5 euro, enkel voor marathon's mocht meer gevraagd worden.VWB en CyclingVlaanderen hanteren volgens mij een maximumprijs? En deze organiseren buiten die organisaties?

vertt.be

9€ voor een MTB-toch veel?
Een lokale loopwedstrijd kost al gauw 5€ en een iets langere al snel 10 tot 15€. En dan spreken we over een rondje van 5KM met 4 seingevers en 1 bevoorrading of een rondje van pakweg 16km in de bos met 3 seingevers en 3 bevoorradingen.
En bij vele mag je dan zelfs nog niet op de weg lopen maar moet je op het voetpad.

Hetgeen waar ik over spreek zijn kleine wedstrijden eh waar je een fles fruitsap krijgt bij aankomstDat is dan ook een wedstrijd
Ik organiseer toevallig mee een grote en daar is het 12 euro (tot bepaalde datum)
Nummer kost al snel 2 euro, na de aankomst krijg je iets van 5 euro en nog kortingsbon voor loopschoenen bij de speciaalzaak twv 15 euro (en denk dit jaar ook nog 1 voor sporthorloge).
Geen bevoorrading (niet warm genoeg normaal)
Gelukkig hebben we nog wat sponsors (en vooral de stad) waardoor we er wel wat winst van hebben. En heel veel vrijwilligers al krijgen die tegenwoordig ook vergoeding als ze dat willen (want we hadden anders geen volk genoeg meer)
Ik zou persoonlijk minder vragen en dat aankomstding wegdoen
Golazo is nog stuk duurder maarja die leven van de bedrijven die dat betalen voor hun personeel
Als de maximum opgelegde prijs door VWB en Cycling Vlaanderen €4 is voor een tocht van 40km. En bijna alle tochten zijn georganiseerd met hulp van 1 vd 2.9€ voor een MTB-toch veel?
Een lokale loopwedstrijd kost al gauw 5€ en een iets langere al snel 10 tot 15€. En dan spreken we over een rondje van 5KM met 4 seingevers en 1 bevoorrading of een rondje van pakweg 16km in de bos met 3 seingevers en 3 bevoorradingen.
En bij vele mag je dan zelfs nog niet op de weg lopen maar moet je op het voetpad.
1/3 van uw inschrijfgeld bij Golazo gaat recht naar Bob zijn rekeningHetgeen waar ik over spreek zijn kleine wedstrijden eh waar je een fles fruitsap krijgt bij aankomst
Wij organiseerden ook met de loopclub een groot element mee, en dat was 15€ als ik het goed voorheb. Was ook met een bonnetje van de runners en noem maar op. Maar dat zijn prijzen die van de sponsors zelf komen natuurlijk.
En ja dat organiseren kost geld. Maar als ik zie was er van die 15€ en 2800 deelnemers toch nog voldoende geld over om de club financieel te sponsoren en de organisatorische kern financieel te vergoeden. Dus daar zit zeker marge op. En ik kan gerust zeggen dat wij golazo kwaliteit leverden, en zelfs nog beter deden. Dus je wilt niet weten hoeveel golazo pakt op zo een evenement.
Als ge dat nog nooit hebt gedaan, dan kan ik dat alleen maar aanraden.Toch eens in de Walen gaan dan denk ik, andere parcoursen en naft moet ik niet betalen :m