De wielrenners/mountainbike thread (training, materiaal, kledij, etc.)

Wie wel misschien?
WIE WEL? Kom biecht het op! Direct een permaban voor al wie iets onder zijn bibshort draagt!
8b19726b25b42971b53bce7516cbbb7e.jpg

Cliff bars altijd droog en koel bewaard, houdbaarheidsdatum 11/11/2021

Te wagen om op te fretten oder nicht? :thinking:
Gewoon opeten.
Ze zullen vrij flets smaken, dat staat vast.
In het slechtste geval zit je heel het weekend op de pot, maar ook dat heeft voordelen! Automatisch zal uw gewicht dalen waardoor uw W/KG zal stijgen en je dus sneller zal worden, ik zie enkel maar voordelen.

Mijn laatste continentals GP4000's zijn het aan het begeven.
Bij gelijke prijs, de logische GP5000 (non TL) of toch eerder een Pirelli P Zero Road of Race?

Scoort inderdaad objectief beter op die website (heb ik al bekeken).
Maar ik hoor ook veel mensen die klagen over de puncture resistance van de GP5000, en veel positiefs over rijgevoel van de P Zero's (wat niet gemeten wordt in die testen).
Er is een nieuwe versie van de Gp5000 waar de sidewall versterkt is.

Ik was niet zo'n fan van de GP4000SII tegenover de GP4000S, van de GP5000 ben ik zeer tevreden, rij sinds 2019 uitsluitend met deze banden en geen noemenswaardige problemen. Achterband gaat ongeveer 5.000km mee, voorband 10.000km, nadien kunnen ze eigenlijk nog door volgens de wear indicator maar worden ze mij te vierkant, 1 à 2 platte banden per 5.000km.

Cliff bars altijd droog en koel bewaard, houdbaarheidsdatum 11/11/2021

Te wagen om op te fretten oder nicht? :thinking:
Zo van die droge producten durf ik wel veel langer opeten dan de houdbaarheidsdatum.
Gellekes zijn nog zoiets dat je ruim voorbij de houdbaarheidsdatum kan gebruiken (als er geen lucht aankan natuurlijk).

Tot nu toe ben ik content van schwalbe one. Zelden lek. Nu juist een nieuwe besteld dus hopelijk heb ik het lot niet teveel uitgedaagd door dat nu te zeggen.

Ligt het aan mij of is er op het zicht amper verschil tussen single en multi spd plaatjes van shimano? Heb nu de sm-sh56 set gekocht maar ik zie amper verschil tussen mijn huidige decathlon plaatjes. Ze vermelden wel 51, wat ook de single reeks van shimano is

Ligt het aan mij of is er op het zicht amper verschil tussen single en multi spd plaatjes van shimano? Heb nu de sm-sh56 set gekocht maar ik zie amper verschil tussen mijn huidige decathlon plaatjes. Ze vermelden wel 51, wat ook de single reeks van shimano is
Het verschil is niet goed te zien. Het kleur is anders en er zou ergens een hoekje eraf zijn bij de multi release, maar het is niet goed te zien.

Net dezelfde ervaring.

Ik overweeg deze momentsleutel in huis te halen, of zijn er betere alternatieven?
En ik heb qua uitzicht exact dezelfde maar is volgens mij van BBB, ik dacht ook dubbel zo duur… Alleszins tevreden van, maar nu ik deze zie net iets minder 😅

Heeft iemand ervaring met straps van een helm langer maken? Op FuturumShop staat de POC Omne Air in korting, gecombineerd met hun 20% korting op kledij is die nu maar €87. Gisteren toegekomen maar de straps rond mijn oren zijn net te kort, zonder mogelijkheid om die langer te maken, enkel naar voor/achter mogelijk.

Ik speel nu met het idee om een naaiatelier die straps 2cm langer te laten maken, aangezien de helm voor de rest als een droom zit voor mijn hoofd.

Terug
Bovenaan