Gewoon met dit.Hoe monteer je een Wahoo op dit soort sturen?
Canyon Cockpit Mount
Clean lines, better visibility and reduced air resistance. Integration is everything. This is the Canyon Wahoo mount.
In de markt voor een aero cockpit?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon met dit.Hoe monteer je een Wahoo op dit soort sturen?

Maat dranghek?Ik heb beslist: de procaliber mag weg
Nu nog iemand vinden die hem wilt
21.5inch!Maat dranghek?
Gravel in de plek ?Ik heb beslist: de procaliber mag weg

Denk dat ik er vorige week een vast heb gehad maar niet meer geheel zeker. Komt het achtervork halverwege in een soort van s-bochtje naar buiten? Zo ja, dan is 't sowieso niks voor mij wegens te grote voeten die daar constant tegen tikken.Ik heb beslist: de procaliber mag weg

Ja maar met mijn 47 geen last vanDenk dat ik er vorige week een vast heb gehad maar niet meer geheel zeker. Komt het achtervork halverwege in een soort van s-bochtje naar buiten? Zo ja, dan is 't sowieso niks voor mij wegens te grote voeten die daar constant tegen tikken.![]()
Nee daar heb ik stadsfiets voorGravel in de plek ?![]()
Met mijn 46 helaas wel al, zal aan mij liggen.Ja maar met mijn 47 geen last van
'k Ga passen, anders had ik zeker interesse gehad.Wielset voor wedstrijden met binnenbandAankoopadvies:
Welk wielset voor wedstrijden raden jullie aan voor een 2de-jaars junior met een beperkt budget?
Graag (half)hoog, schrijfrem, steekas, niet per sé carbon, gebruik met binnenbandjes.
Komen onder een carbon Ridley Fenix SL.

Ik zou voor 100 euro meer custom setje laten maken met ratchet systeemZipp 303S, met een tubeless buitenband, en latex binnenbanden. Goedkoper ga je niet vinden, voor toch nog een degelijke kwaliteit.

Meer en meer profs rijden tubeless ja.Tubeless in wielerwedstrijden?
Dat kom je volgens mij toch niet veel tegen.
Tubes zijn natuurlijk het beste, maar praktisch én financieel niet haalbaar.
't is voor mijn zoon trouwens.
Bij de fiets zelf zitten 'Fulcrum Racing 7' velgen.
Die gebruikt hij nu om te trainen, maar lijken me geen geschikte wielen om een wedstrijd te rijden.
Voor wedstrijden heeft hij latex binnenbandjes en S-Works Turbo Cotton buitenbanden.
Op zijn vorige fiets (velgrem) had hij Shimano wielen om te trainen en Vision Team 35 voor de wedstrijden.
De lichtste wielen die binnen het budget passen. Het balangrijkste is: Don´t race what you can´t replace.Tubeless in wielerwedstrijden?
Dat kom je volgens mij toch niet veel tegen.
Tubes zijn natuurlijk het beste, maar praktisch én financieel niet haalbaar.
't is voor mijn zoon trouwens.
Bij de fiets zelf zitten 'Fulcrum Racing 7' velgen.
Die gebruikt hij nu om te trainen, maar lijken me geen geschikte wielen om een wedstrijd te rijden.
Voor wedstrijden heeft hij latex binnenbandjes en S-Works Turbo Cotton buitenbanden.
Op zijn vorige fiets (velgrem) had hij Shimano wielen om te trainen en Vision Team 35 voor de wedstrijden.
Dan is licht en goedkoop geen goeie combiDe lichtste wielen die binnen het budget passen. Het balangrijkste is: Don´t race what you can´t replace.