Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
From another forum:Weet er iemand of de wielen van de Grizl cf sl 7 tubeless ready zijn?
En is er naast de servo wave nog een verschil tss RX600 en 810 shifters?
Ja. Ik heb het gevraagd. Gewoon binnenband eruit, melk in gieten en ventielen wisselen.Weet er iemand of de wielen van de Grizl cf sl 7 tubeless ready zijn?
En is er naast de servo wave nog een verschil tss RX600 en 810 shifters?
Er zijn redelijk wat winkels waar je die kan testen denk ik. Ik zou me ook afvragen of da ding niet veel te zwaar is om zonder motor te rijden?Nadeel is de prijs, maar ik zou hem kunnen leasen via een cafetariaplan. Is er iemand die een e-mtb heeft hier en deze kan aanraden ?
En zijn deze wat comfortabel om een 40 a 50 kom op de gewone weg te rijden ?
Je gaat daar toch nooit zonder motor mee fietsen?Er zijn redelijk wat winkels waar je die kan testen denk ik. Ik zou me ook afvragen of da ding niet veel te zwaar is om zonder motor te rijden?
). Enige "nadeel" is dat je die eigenlijk wel moet opdrijven, 25 per uur is toch te vaak een rem als je bijvoorbeeld een dreef hebt die wat naar beneden gaat. En kies maar voor de grootst mogelijk batterij. Want up to 195km ... misschien op de eco-stand in het kuipke van Gent, maar neem maar max 50km als je gaat mtb'n.Je gaat daar toch nooit zonder motor mee fietsen?
Ik zou de aandrijving dan gebruiken op de gewone weg tot ik bij het bos ben (sneller op locatie, en in het bos bij de echt lastige stukken kan het ook wel een hulp zijn. Ook
Ahja, daar had ik over gelezen. Vreemde logica om op het asfalt ondersteuning te gebruiken en niet op een bospaddas toch wat hij voorstelt, ik denk dat dat geen goed idee is:
.Heb eergisteren ook nog eens nieuwe ESI’s gestoken… zonder compressor is dat toch echt de hel.Nieuwe handvaten proberen steken. Wat een gesleur zeg. 1 erop de andere 3/4e maar krijg blaren tussen duim en wijsvinger dus ff rust. En ik doe er uiteraard alcohol op (ontsmettingsspray, nx anders in huis)
Heb ze erop gekregen en ze zitten wel redelijk vast behalve op de uiteindes. Niet meteen iemand die ik ken met compressor.Heb eergisteren ook nog eens nieuwe ESI’s gestoken… zonder compressor is dat toch echt de hel.
Had het ook eerst met alcohol en elbow grease gedaan, maar dan zitten ze toch niet muurvast én ze zijn hier en daar vervormd. Terug eraf en met de compressor op een paar seconden gefixt.
Over de tools en componenten kan je hier wel de specifieke antwoorden vinden, en als je van regio Deinze/Gent/Nevele bent, ben je hier ook altijd welkom.Heb ze erop gekregen en ze zitten wel redelijk vast behalve op de uiteindes. Niet meteen iemand die ik ken met compressor.
Mijn chain checker is ook toegekomen, en zoals verwacht los erdoor dus mag die ook vervangen. Maar geen idee welke ik moet kopen, en welke tools. misschien dat ik dit wel via een fietsenmaker zal doen maar zal dubbel de prijs uitkomen dan wel
3 april doe ik mee aan RVV, conditioneel ben ik best oké maar heb dus nog steeds wat nek en lage rug problemen.
Bikefit en dergelijke is reeds gebeurd maar het gaat er nu om om meer kilometers te maken en daarnaast ben ik van plan wat core & nektraining te doen. De meeste guides online zijn specifiek voor mensen die ABS willen showen op het strand. Hoe pak ik dit best aan als amateurwielrenner tussen de 8 tal uren die ik fiets per week ? Hoeveel sessies en hoe lang moeten die sessies duren ?
Best de nek en de onderrug tesamen trainen of op verschillende dagen ?
Hoe vaak per week en hoe lang moet je die doen om effect ervan te merken?Ik doe deze. Niet alleen heb ik geen rugpijn, maar ik fiets er merkelijk beter door ook.
Hoe ver er door? Want als je enkel je ketting vervangt bestaat het risico dat je gaat doortrappen. Dan kan je beter tijdens de winter alles verslijten en in de lente met een propere lei starten.Mijn chain checker is ook toegekomen, en zoals verwacht los erdoor dus mag die ook vervangen. Maar geen idee welke ik moet kopen, en welke tools. misschien dat ik dit wel via een fietsenmaker zal doen maar zal dubbel de prijs uitkomen dan wel
Zet de binnenpootjes op 118 mm. Dan zet je hem tussen de schakels en duw je hem uit, tegen de rollertjes aan. Komt ie dan boven de 120,5 mm dan is je ketting versleten.
Hatelijk zo een mensen, te lui om aan conditie te werken maar wel den bos kapot rijden met hun lomp gewichtdas toch wat hij voorstelt, ik denk dat dat geen goed idee is:
Hoe ver er door? Want als je enkel je ketting vervangt bestaat het risico dat je gaat doortrappen. Dan kan je beter tijdens de winter alles verslijten en in de lente met een propere lei starten.