SomeDude
Banned
Dus winkels hebben geen voorraad en zo iemand wel

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Je moet niet vragen hoe die man daar aan komt natuurlijk.
Dus winkels hebben geen voorraad en zo iemand wel![]()

Mss in Spanje gekochtJe moet niet vragen hoe die man daar aan komt natuurlijk.
Hem registeren via scott zal niet simpel zijn alvast![]()

Ik doe geen groepsritten meer. Vorige zondag was ik ook mee met een groep en heb er na 10 km de brui aan gegeven want ik voelde me totaal niet op mijn gemak aan 30+ door de natte banen met modder en bladeren.Dedju, tijdens onze rit vandaag iemand tegen de vlakte gegaan. Zwaar hersenschudding, twee naaiwondes, 6 tanden serieus beschadigd en effe knock out geweest. Dat is toch effe een ferme wake up call dat het soms snel kan gaan.

Wij gaan met een groepje van 3-5 man. Dan is het plezant, + op dagen zoals vandaag ben je blij dat er of iemand bij is om i te helpen of er nog extra volk is om te helpen helpen.Ik doe geen groepsritten meer. Vorige zondag was ik ook mee met een groep en heb er na 10 km de brui aan gegeven want ik voelde me totaal niet op mijn gemak aan 30+ door de natte banen met modder en bladeren.
Mja maar hij heeft meerdere matenOf gepikt
Ik las gisteren op het mtb forum van iemand die ging mountainbiken was in Minderhout. Hij zet zijn e-mtb tegen de zijkant van zijn auto. Stapt even terug in om zijn schoenen enzo aan te doen. Plots hoort hij wat voetstappen ... en weg was zijn fiets.

Aja met MTB.. Ik had het op koersfiets.Wij gaan met een groepje van 3-5 man. Dan is het plezant, + op dagen zoals vandaag ben je blij dat er of iemand bij is om i te helpen of er nog extra volk is om te helpen helpen.
Groepen > 10 is ook wel echt niks voor mij, maar dat kom je bij (enduro) mtb wel niet zo snel tegen
Het is echt een ongelofelijke plaag tegenwoordig.Of gepikt
Ik las gisteren op het mtb forum van iemand die ging mountainbiken was in Minderhout. Hij zet zijn e-mtb tegen de zijkant van zijn auto. Stapt even terug in om zijn schoenen enzo aan te doen. Plots hoort hij wat voetstappen ... en weg was zijn fiets.
Zou idd straf zijn, 30km/u met de mtbAja met MTB.. Ik had het op koersfiets.

Schwalbe G-One bite. Perfecte midden tussen grip op het onverharde en snel rollend op het asfalt, stevig en niet te duur. Er zijn lichtere en sneller-rollende banden op de markt (WTB Raddler bvb), maar een stevige band die wat grof terrein aankan zonder te scheuren is een groot voordeel.Met welke gravelbanen rijden de meesten hier?
Hutchinson Overide, maar die zijn ook niet echt ideaal voor nat en modder (al doe ik het er wel mee).Met welke gravelbanen rijden de meesten hier?
Blokjes kan je gewoon zien heDaarnet gaan MTB'en. Onderweg "krakte" mijn achterrem precies. Niet dat ik hard ofzo remde.
Daarna een constant licht geschuur.
Het is een schijfrem. Kan het zijn dat dit het teken is dat de remblokjes op zijn ofzo?
Die kende ik niet. Al eens bij hen besteld?
Prijzen zijn wel heel scherp!
Standaard lagen er bij mij de WTB Venture’s op.
Hele goeie band, zowel op asfalt als (lichte!) modder en gravel![]()