VST-rBQAVM is geldig tot 18/11.Iemand code van Futurum op overschot? Voor eeuwig dankbaar (mag via PM)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
VST-rBQAVM is geldig tot 18/11.Iemand code van Futurum op overschot? Voor eeuwig dankbaar (mag via PM)
Ik heb ook een bedrijfsfiets van 7k, eigenlijk ne MTB.Ghoja het doel van dat ruggensteuntje van de staat is meer mensen op de fiets naar het werk te krijgen.
Ok ze leasen dan een nieuwe fiets die ze niet gebruiken voor woon werk, maar dan 1x per week met een oude fiets. Het resultaat is wel hetzelfde.
Moesten ze geen fiets kunnen leasen dan zouden ze geen enkele dag naar het werk gaan met de fiets.
Maar waarom zou je geen andere mogen nemen?Zeer eenvoudig: de fiets die u least, dat is de fiets die u gebruikt om mee naar het werk te rijden.
en vinden we dat deontologisch ok?...
En er zijn er ook die leasewagen hebben en er nooit mee naar het werk gaan
ik heb dat redelijk lang gedaan....en vinden we dat deontologisch ok?
Als die stilstaat tijdens werkuren ja, als madam er mee naar haar werk gaat en meneer fietsvergoeding ondertussen ontvangt neeen vinden we dat deontologisch ok?
This.Tijd voor een subsidiethread.
Wie gaat fietsen dit weekend?![]()

Kort filmpje van stukje van mijn laatste rit Gran Canaria van vorige week dat community hier wel zal appreciëren:
Was vastberaden die dag top te bereiken (Pico de las Nieves, 1949m) van aan zeeniveau als zware niet-klimmer. Eén probleem: de main road naar de top was afgesloten door een autorally. Op google maps zonder veel nadenken een alternatief gezocht en gevonden. Echter na 15km en 1.000hm veranderde de weg plots naar deze gravelbaan. Op sommige plaatsen puur zand en grote losse stenen. Was Zwitsere renner tegengekomen die mij afraadde door te zetten (hij draaide altijd waar de asfalt stopte) maar ik zat met dat doel in mijn achterhoofd en ging het anders nooit halen. Doorgereden dus en uiteindelijk na bijna 15km weer op asfalt terecht gekomen.
Was daar zalig stil (waardoor mijn gehijg des te luid lijkt), een uur lang niemand tegengekomen en ongelooflijk mooi en rustgevend. Geen zotte toeren moeten uithalen omdat het in totaliteit over die 15km ging om circa 250 stijgende en 150 dalende hoogtemeters.
Met een gewone koersfiets gravellen mocht trouwens niet waardoor ik mijn deposit niet meteen terug heb gekregen maar achteraf bleek er geen schade aan de fiets te zijn en was alles dus a-okay.![]()

Waarom zou je die fiets laten slijten voor wat pendelkilometers?
Anyway, voor een bijzonder groot aandeel van de mensen die een belachelijk dure fiets leasen is het een gesponsorde hobby. Daar kan je niet om heen en kan je je vragen bij stellen of de winst van het aantal mensen dat met de fiets naar het werk pendelt wel on verhouding staat tot de kost. Het logische antwoord lijkt mij daar 'neen' op.
Ik ben er 100% zeker van dat haast niemand aan 1 keer per week komt. En daar stopt het dan eigenlijk ook meteen want de regel behaalt niet zijn vooropgestelde doel. Het slaat nergens op dat de overheid een handje toesteekt bij zulke dure fietsen voor zo'n minimale winst. Zonder iemand daarvoor te veroordelen (echt!) vind ik het bijzonder raar dat niet iedereen dar zo ziet
Ikke, buiten met de mtb.Tijd voor een subsidiethread.
Wie gaat fietsen dit weekend?![]()
maar......mtb......zomersport?Ikke, buiten met de mtb.

Omdat ik niet kan skiën is dat ook mijn wintersportmaar......mtb......zomersport?
En ik plan ook wel een ritje, alsook buiten......met de mtb (wel op de weg, denk ik, duurtraining)

Hoe weten die dat ge ermee over gravel zijt gegaan? Nekeer snel met een vod over gaan en ge ziet dat toch niet![]()

Was 10 jaar geleden ook al een aanraderKhad dat door tijdsgebrek niet gedaan.
Maar wel zeer correct afgehandeld. Dag erna berichtje dat er geen schade was en volledige deposit terug. Free motion, aanrader!