Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb er één van polar die je enkel met Bluetooth kan connecten en die werkt al 2 jaar perfectIk zou een hartslagsensor willen aanschaffen om te gebruiken bij het zwiften. Iemand met de hartslagbanden van garmin heb ik goeie ervaringen.
Wahoo tickr, niet over twijfelen.Ik zou een hartslagsensor willen aanschaffen om te gebruiken bij het zwiften. Iemand een aanrader?
Garmin, wahoo kan je in principe niks mee verkeerd doen.Ik zou een hartslagsensor willen aanschaffen om te gebruiken bij het zwiften. Iemand een aanrader?
Ik heb die, maar zou ik nochtans niemand echt aanraden. Is tamelijk slijtagegevoelig, ik zit nu aan mijn 2e band en de sensoren hangen er ook nog maar voor 10% aan vast.Wahoo tickr, niet over twijfelen.
Hoor hetzelfde. Mijn garmin band is echt onverwoestbaar (maar helaas van voor de bluetooth periode)Ik heb die, maar zou ik nochtans niemand echt aanraden. Is tamelijk slijtagegevoelig, ik zit nu aan mijn 2e band en de sensoren hangen er ook nog maar voor 10% aan vast.
Elke keer beide zijden losklikken helpt heb ook 2 banden binnen garantie versleten sinds ik ze volledig losklik geen problemen meerIk heb die, maar zou ik nochtans niemand echt aanraden. Is tamelijk slijtagegevoelig, ik zit nu aan mijn 2e band en de sensoren hangen er ook nog maar voor 10% aan vast.
Kan me daar alleen maar bij aansluiten.Ik gebruik RGT regelmatig. Fun. De wedstrijden zijn imo veel leuker en realistischer dan die op Zwift. Nadeel is wel dat je op RGT sneller uitgekeken bent. Er is niet de verslavingsfactor die bij Zwift wel ingebouwd is. Bij Zwift is er altijd wel een doel te bereiken. Een fiets te unlocken of een routebadge te winnen of nog iets anders. Dat heb je niet bij RGT.
Kleine tip : Ik heb nog nooit betaald voor RGT. Er zijn altijd wel enkele werelden gratis te rijden. Momenteel is dat trouwens Leuven city. Een heel mooi rondje vind ik persoonlijk. Het kan wel goed zijn dat dat morgen niet meer het geval is aangezien dat regelmatig wisselt.
En wat ik eigenlijk helemaal niet begrijp is dat events in RGT altijd gratis zijn, zelfs indien de wereld waar op gereden wordt enkel voor betalende leden is. Op die manier kan je elke wereld gratis rijden, maar je moet wel wachten tot er een evenement op georganiseerd wordt. De community is wel een heel pak kleiner dan de Zwift community. Een gevolg daarvan is dat er veel minder evenementen zijn en dat er veel minder deelnemers zijn tijdens zo een evenement.
Zo weinig mogelijk.Vraagske voor de mtb´ers... Hoeveel bar in de banden( 29' schwalbe racing ralpha) voor iemand van 88kg in moddertoestanden?
Zelf uit te testen.Vraagske voor de mtb´ers... Hoeveel bar in de banden( 29' schwalbe racing ralpha) voor iemand van 88kg in moddertoestanden?
Heb de laatste versie maar heb regelmatig dat eerste 30-45min hij veel te laag geeft. Natmaken helpt nietWahoo tickr, niet over twijfelen.
Afwisselend is het wel maar is gevaarlijk voor overtraining en gaat ook zorgen dat je na de mooie gains die je in begin maakt snel gaat stagneren.Allez jong, en ik vond die net plezant om te doen. Duurtraining lijkt mij sowieso aangenamer om buiten te doen. Langer dan 2u wil ik toch niet statisch op de fiets zitten, dat vindt mijn kont niet leuk.
Meh, Tickr is duurder dan het alternatief van Decathlon dat eigenlijk hetzelfde kan... de mijne gaat ondertussen zijn 6de of 7de jaar in.Wahoo tickr, niet over twijfelen.
Gewoon zien dat je er in voorraad hebtZijn er eigenlijk oplaadbare hartslag banden? Als die batterij plat is duurt het altijd maanden eer ik eens de goesting vind om achter een batterij te gaan.

Meh, Tickr is duurder dan het alternatief van Decathlon dat eigenlijk hetzelfde kan... de mijne gaat ondertussen zijn 6de of 7de jaar in.
Ik heb ondertussen wel ne Polar Verity (armband), grote fan tot hiertoe. Tickr Fit is ook een alternatief daarvoor.
Ja dat heb ik nu dus ook. Gisteren had ik een nieuwe batterij gestoken na 3 maanden en werkt niet.Als uw hartslag meter niet meer werkt, ook niet met nieuwe batterij.
Is er een manier om te weten of dat nu aan de meter ligt, of aan de band?
Je merkt het idd wel snel wanneer je zwabbertZo weinig mogelijk.
Als ge de velg raakt, of begint te zwabberen in bochten staan ze te plat.
Maar is wat persoonlijk. Ik rij graag met platte banden. Zeker bij modder.

Naar hier komen en oftewel uwwe hartslagmeter op mijne band hangen oftewel mijne hartslagmeter op uwe band. Veel moeilijker moet het niet zijnAls uw hartslag meter niet meer werkt, ook niet met nieuwe batterij.
Is er een manier om te weten of dat nu aan de meter ligt, of aan de band?