_Pe_
Well-known member
Nope. Nooit gedaan. Nu, techniek is geen probleem hoor. Ik ben geboren op wielenOoit al op gereden? Dat is echt verdomd moeilijk hoor.
Eén keer de focus verliezen en je ligt op de grond![]()
. Wat niet wil zeggen dat het van de eerste keer direct zal lukken. Het zal wat oefening vergen maar ik ben er van overtuigd dat ik dat wel kan.Elite maakt trouwens een interactieve rollenbank (https://www.elite-it.com/en/products/home-trainers/interactive-rollers/nero). Denk dat dat heel leuk moet zijn maar ook wel moeilijk want daar krijg je dus weerstand op wat het nog moeilijker maakt om recht te blijven. Een sprintje trekken zal ook niet eenvoudig zijn denk ik.
Ik heb het hier trouwens over een "interactieve" trainer. Niet elke smart trainer is interactief. Als je gaat shoppen voor een trainer, zorg dat die interactief is. Ik denk dat er meerdere mensen al bedrogen zijn aangekomen toen ze een smart trainer kochten met de bedoeling om te zwiften, om er dan achter te komen dat die smart trainer niet interactief is. Je kan er dan wel mee zwiften, maar de hele ervaring is toch een pak minder dan met een interactieve trainer.