Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Een korte bib met daarover een lange loopbroek is bij mij de warmste optie. Op de MTB gaat er bij serieuze vrieskou ook soms nog een baggy over, dat helpt enorm.Alé, de jaarlijkse vragen over fietsen in koud weer mogen weer komen.
Ik heb alles qua bovenkleding goed onder controle (base layer, handschoenen, muts, buff), maar ik blijf sukkelen met kou aan de knieën en benen als het 5-10 graden is.
Wat doen jullie dan behalve gewoon een lange broek dragen? Daaronder een base layer voor je benen dragen (genre "lange onderbroek"), dikkere lange broek kopen, korte broek en daar een lange broek zonder zeemvel over?
Dat heb ik nu wel niet veel en ben nochtans een koukleum.Alé, de jaarlijkse vragen over fietsen in koud weer mogen weer komen.
Ik heb alles qua bovenkleding goed onder controle (base layer, handschoenen, muts, buff), maar ik blijf sukkelen met kou aan de knieën en benen als het 5-10 graden is.
Wat doen jullie dan behalve gewoon een lange broek dragen? Daaronder een base layer voor je benen dragen (genre "lange onderbroek"), dikkere lange broek kopen, korte broek en daar een lange broek zonder zeemvel over?
Onder als je ze gaat aanhouden, over als het enkel voor de eerste km van een wedstrijd is. Dat is enkel voor de profsBeenwarmers onder of boven de broek?

Hogere aantal omwentelingenAlé, de jaarlijkse vragen over fietsen in koud weer mogen weer komen.

https://www.cameleonbike.com/shop-2/#!/Gravel/c/65227033Veel interesse om een gravelfiets te kopen.
Vandaag TT in Poederlee gedaan. Dat is wel plezant, maar ne MTB is daar toch zwaar overkill.
In Leopoldsburg 2 weken terug hetzelfde gevoel.
Koersfiets is ondertussen gebarsten. Maar aangezien ik daar zo weinig mee reed was al enkele maanden het idee van een gravelbike.
Maar die stomme corona... Ik wil naar een winkel gaan, die fiets echt zien staan en binnen de week meepakken.... Ik ga echt geen 3 maanden wachten tot ik mijne fiets heb.
Alé, de jaarlijkse vragen over fietsen in koud weer mogen weer komen.
Precies wel veel liefhebbers van craft
Heb er ook vooral van craft. Maar die hogere kraag steekt me een beetje tegen.
Ga eens kijken naar gribgrap, deze lijken mij wel ook niet te lang te zijn. Heb zo ook eentje van van futurum, weet niet goed wat ik ervan moet denken.
Onder uiteraard. Tenzij je MVDP heet.Beenwarmers onder of boven de broek?
haha!Onder uiteraard. Tenzij je MVDP heet.
Geen ervaring met de Suito, maar wel met de direto x.Met die 10% korting op futurum toch weer serieus aant twijfelen geslaan voor de suito T.
Wie zwift er met ipad? lukt dat om de trainer te koppelen (voor snelheid, cadance, en power) en dan nog bijkomend aan hartslagmeter (ik heb een garmin van bij mijn edge 530), of is het toch beter om met ant+/laptop te werken?
Ik Zwift met een ipad! Weliswaar met de kickr core, maar het principe blijft hetzelfde. Ik heb alles via Bluetooth opgezet, geen ANT+. Mijn hartslag komt via mijn garmin 245 die een instelling "broadcast heartrate" heeft. Ik start dan op mijn horloge een acitiviteit (indoor cycling) en vanaf dan begint ie mijn hartslag naar mijn iPad te sturen. Werkt perfect!Met die 10% korting op futurum toch weer serieus aant twijfelen geslaan voor de suito T.
Wie zwift er met ipad? lukt dat om de trainer te koppelen (voor snelheid, cadance, en power) en dan nog bijkomend aan hartslagmeter (ik heb een garmin van bij mijn edge 530), of is het toch beter om met ant+/laptop te werken?
Heb al gezwift op de iPad. Werkt gewoon vlekkeloos.Met die 10% korting op futurum toch weer serieus aant twijfelen geslaan voor de suito T.
Ik fiets bij 7-10 graden nog steeds met korte broekAlé, de jaarlijkse vragen over fietsen in koud weer mogen weer komen.
Weliswaar voor woon-werk (+/- 40 min enkel).