Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat hangt er van af wat je huurt zeker. Ik heb ne collega die al jaren verschillende keren paar jaar naar Calpe/Benidorm gaat. Deed vroeger altijd zijn eigen fiets mee, nu huurt hij gewoon.Omdat het uw eigen fiets is?
Niet superveel ervaring met huurfietsen, maar vaak toch van enkele treden lager dan je eigen fiets, nee?
Powermeter. Als je een linkse 4i crank hebt is die ook snel geïnstalleerd.
2 Inbussen los en 2 andere op moment vastzetten ga je nu toch niet veel werk noemen.In die optiek is een L+R ook snel gemonteerd natuurlijk.
Nee natuurlijk niet.2 Inbussen los en 2 andere op moment vastzetten ga je nu toch niet veel werk noemen.

Allemaal fijn als uwen BB één op één dezelfde is. Mijne Zpider heeft ne FSA cranck = 30mm as. Ne standaard Ultegra is 24mm afaik.2 Inbussen los en 2 andere op moment vastzetten ga je nu toch niet veel werk noemen.
Aangezien je dan spreekt over non shimano cranks moet je met nog wel wat meer zaken rekening houden.In die optiek is een L+R ook snel gemonteerd natuurlijk.
Als je dan toch bezig bent!!Aangezien je dan spreekt over non shimano cranks moet je met nog wel wat meer zaken rekening houden.

Pedalen, crank en spider zodat ik die dat meeste geeft kan gebruiken!.Als je dan toch bezig bent!!
Nee ik ben er maar mee aan het dollen
Welke powermeters hebben jullie?
Linkse 4i.Als je dan toch bezig bent!!
Nee ik ben er maar mee aan het dollen
Welke powermeters hebben jullie?

Er rijden ook nog hele volksstammen op 23mm banden, soEr rijden ook hele volksstammen zonder powermeter rond hoor![]()
? 
. Ik moest ff aan nonkel Jef denken.