Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Stream? Tell me moreGoh ja, door elke week te racen wordt je wel beter. En de niveau's zijn soms wel enorm verschillend binnen de divisie's.
Moest ik nu ook wat meer tijd hebben om deftig te trainen zou het ook al wat makkelijker gaan ;-)
Als je dan zoals gisteren een offday hebt maar er zit volk naar je stream te kijken![]()
Je merkt wel het verschil, alleen is het verschil zijn geld niet altijd waard. Een Cervelo S series (pakweg 4K) vs een Cervelo S5 (pakweg van 7K) is echt wel een groot verschil. Looks, gewicht, geometrie, .... Maar een S series is zeker een heel degelijke fiets.
3-4000 is ook wel echt laag gemikt hoor. Daarvoor heb je bij geen enkel merk schijfremmen, carbon wielen en elektronisch schakelen. Sorry, maar het verschil ga je wel degelijk merken als je 1 van die 3 niet hebt.
Stream? Tell me more
Heb je ooit al elektronisch gereden?
Nu idd de meeste zijn 4500€. Maar de meerwaarde van elektronisch schakelen VS een goed afgestelde mechanische groep ontgaat me eigenlijk echt.
Tenzij je u batterij niet opgeladen hebtelektronisch schakelt altijd en overal gewoon exact.

Dat is ook mijn schrik om niet elektronisch te gaan voor het bikepacken (weer een extra batterij die ik opgeladen moet zien te houden/backup voor meenemen).Tenzij je u batterij niet opgeladen hebt![]()
Huh, is dat op zwift ook met teams enal?Ah, bij Lions 8. 1 van uw teamgenoten komt in mijn team rijden omdat hij A geworden is.
Veel van die race series zijn Teambased ja. De "grootste" momenteel is de WTRL race league. En daar rij je in teams van 6.Huh, is dat op zwift ook met teams enal?
Voor uw bikepack opladen en je kan er Europa mee door. Als je echt niet zeker bent neem je ofwel een powerbank mee ofwel een USB-kabel (als je Shimano hebt)Dat is ook mijn schrik om niet elektronisch te gaan voor het bikepacken (weer een extra batterij die ik opgeladen moet zien te houden/backup voor meenemen).
Voor de koersfiets zie ik de meerwaarde wel naar comfort toe.
Maar idd, nodig is het zeker niet, en sneller ga je er ook niet door rijden.
Bbb strike 1000 hier.Iemand tips voor fietsverlichting (voor en achter) om tijdens de wintermaanden 's avonds toch nog te kunnen gaan fietsen?
Ja met de komst van Rival kan je er wel al een paar vinden, maar het is toch echt zoeken
Nu idd de meeste zijn 4500€. Maar de meerwaarde van elektronisch schakelen VS een goed afgestelde mechanische groep ontgaat me eigenlijk echt.
Ik zou allesinds nooit meer teruggaan naar mechanisch. Op een bepaald moment vertrek je met een mechanische groep en slaat hij een kroontje over, altijd.
Iemand tips voor fietsverlichting (voor en achter) om tijdens de wintermaanden 's avonds toch nog te kunnen gaan fietsen?
Ik zou daar ook niet té veel schrik voor hebben. Was eerder anekdotisch, als je een beetje een deftige oplaaddiscipline hebt is dat geen probleem. Als je die batterij oplaad voor je bikepack trip dan ga je nooit in problemen komen, tenzij je 2 maand gaat trekken.Dat is ook mijn schrik om niet elektronisch te gaan voor het bikepacken (weer een extra batterij die ik opgeladen moet zien te houden/backup voor meenemen).
Voor de koersfiets zie ik de meerwaarde wel naar comfort toe.
Maar idd, nodig is het zeker niet, en sneller ga je er ook niet door rijden.

Zoals hierboven aangehaald: hoeveel heb je over voor u veiligheid![]()
Ik heb een zotte investering gedaan ooit om een SON naafdynamo te laten inspaken en daar mijn verlichting op. Hemels! Werd toen ook wel dagelijks gebruikt voor commutes.
Fluovestje niet vergeten, er zijn genoeg aanpassende exemplaren. Hoe zichtbaarder, hoe veiliger.