Oké gasten... Ik raap dus al mijn moed bij mekaar en steek de cassette van mijn wiel op de rollen en omgekeerd.
De Sunny rijdt op het eerste zicht lekker op het wiel (gewoon wat in het ijle geschakeld maar doet niet raar).
De Ultegra cassette op de kickr is een ander paar mouwen. Toen ik hem erop legde en begon te draaien zaten gans die rollen vast, dus ik ben eens dieper gaan kijken en die nieuwe thru axle mount zit gewoon niet waar hij moet zitten...
Verduidelijkend
Foto 1; originele mount, de insparing hiervan zat niet diep genoeg waardoor hij op het frame duwde
Ffoto 2; nieuwe mount, komt veel meer naar buiten omdat die insparing op de cassette afsteunt en de cassette dus niet vrij kan lopen. Bij die sunny cassette draaide hij wel vrij, met de ultegra niet meer.
Foto 3; de originele (links) en nieuwe (rechts) naast mekaar.
1
2
3
Ook 2 korte filmpjes om te verduidelijken.
En dan de originele mount die vrij draait;
Nieuwe mount die gewoon los op de cassette zit;
Ik weet echt niet meer wat te doen tbh, ben het kotsbeu.
En nog iets anders; toen ik de cassette van het wiel wou halen is gewoon gans die body er mee afgevallen, is dat normaal?

Heb dat op de mountainbike ook constant voor dat mijn body er volledig afvalt maar daar kan ik nog ergens iets vastdraaien, bij dit wiel zit daar nergens draad om aan te spannen..?